Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 19584 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: čt červenec 03 2025, 22:29 Předmět:
Ty kecy "nebrat Citroena" naprosto miluju. Na mý Xsaře Picasso z roku 2000 a má ji kámoš, kterýmu jsem ji 2008 prodal, má stále původní agregát 2l HDI. Najeto 560 tisíc. Kastle taky původní. Mění jen volej, filtry a ramínka stabilizátorů a destičky. Ty kecy o shnilý elektrice... Po 25 letech mu nejde akorát vokýnko u spolujezce.
Já mám od 2008 C4 Picasso 1,6HDI. Najeto skoro 200 tisíc, už mě to moc nebaví. Všecko je původní kromě zrcátka u řidiče, zadního stěrače, ramínek stabilizátorů, brzdových destiček a pytle s močovinou, nebo co to je. Elektrika chodí jak u novýho. Baterka tam je teprv druhá. Sice už nežhaví ani jedna svíce, ale je mi to vuřt, chytne na převalení i při - 10℃. Emise po regeneraci skoro nezměřitelný.
Bohužel, nic novějšího od Citróna se mi nevejde do garáže, viz druhý příspěvek vlákna. _________________ Jirka
Mám r. 98 1,6i Xsaru I, červené víno, vyzerá stále krásne, jediná(!) hrdza je prehrdzavený kríž pod vodičom, klasika, ale žiaľ fatálna - mám teda problém už viac rokov udržať si ju, bez chýb samozrejme nebola, tiež som menil tú nápravu - asi že dosť si pojazdila "na prachovkách", no roky sa podpísali na tesneniach ventilov - dôvod na GO motora, šiel by som do toho, ak by som mal niekoho spoľahlivého - čiže nepriechodné.. Naviac život sa posunul ďalej, jazdím viac na maďarskom japoncovi (2012), trocha som si musel na nižšiu triedu a iné zameranie auta zvykať, prípadne indickom kórejcovi (2010?), síce malé, ale zmestí sa tam neuveriteľne, s obomi tiež spokojnosť, v podstate žiadna hrdza, ani závady čo by stáli za povšimnutie, s Xsarkou asi po lete končím - zasa by to chcelo stk.. Ak by sa dala kúpiť taká istá nová, idem do toho.
Ale to boli asi aj pre mňa posledné citróny, čo stáli za oko, ale aj kúpu, Xsara II bolo už iné auto, takže zámer pravidelného obmeňovania padol, a po skúsenostiach so značkovým servisom, kde neustále stúpala vizuálna úroveň inventára v prijímacej časti a oblečenia zamestnancov, spolu so žalostne upadajúcou úrovňou servisu, by som sa asi francúza kúpiť trocha bál..
- Hyundai i30 3gen 1,4TGDi - prvý modelový rok MY2018 bol ešte bez GPF
Hyundai i30 1,5 DPi. Nema turbo ani GPF.
Mazda ma atmosfericke 2,5 litre.
hnůjdaj, kia a podobný, to nemyslíte vážně ne? Psal tam vodolná kastla, tomudle se musí komplet přestříkat podvozek a vytříkat dutiny nejpozdějš tejden po sjetí z linky, jinak ty papírový plíšky budou za chvílu zhnilý durch.
D-FENS vonehdá psal, že fiat zvládl vyrábět až nekam do doby rok-dva zpátky motor, kterej je technologicky kovadlina stará asi 30 let. Se po tom koukni, do čeho všeho to dávali netušim.
Jinak nejakej hilux se slušnou motorizací, to sou auta na půl věčnosti.
sorry, ale celkem dost kecáš ...
nejsem zastáncem Fiatu, nikdy jsem ho nevlastnil, ale s několika typy
jsem měl to štěstí jezdit služebně ...
jestlipak víš, že jejich JTD motory byly první masově vyráběné se vstřikováním common rail
od Magneti Marelli (který systém prodal fy. Bosch)
jejich verze 1.9 / 2.0 / 2.4 byly na svoji dobu tak dobré, že je do svých aut montovaly i jiné automobilky?
Fiat - 1.9 / 2.0 / 2.4 JTD:
modely Marea, Bravo, Stilo, Croma, Multipla, Linea, Ducato - silnější verze JTD
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 36191 Bydliště: Bratislava
Zaslal: ne červenec 06 2025, 8:40 Předmět:
Takze chces povedat, ze auta Fiat su spolahlive? A argumentujes tym, ze nejaky motor (naftovy, autor chce benzin) sa pouzival aj v inych znackach? To nehovori o spolahlivosti nic. Nehovoriac o tom, ze Fiat, Alfa Romeo, Lancia aj Opel su Stellantis.
Fiat Sedici je Suzuki SX4 s vymenenym logom a niekolkymi plastami. To bude mohol byt spolahlivy Fiat
motory JTD se začaly vyrábět už v roce 1997, kdy se o koncernu Stellantis, který vznikl až 2021 ani neuvažovalo ...
o tomto motoru jsem psal jako o příkladu na tvoje paušální konstatování, které vyznělo, že Fiat neumí ...
jinak Fiat, který měl v devadesátkách velmi špatné renomé z důvodu nespolehlivosti italské elektroniky
a rychlé koroze oproti konkurenci, se od roku 2014, kdy se spojil s Chryslerem do koncernu FCA posunul
minimálně o řád v kvalitě a spolehlivosti ...
takže dnes jsou už takové řeči pozůstatek starých předsudků ...
a můžeš se spolehnout že si necintám pentli, v automotive jsem dělal 22 let ...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3
Strana 3 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.