Jaké sankce hrozí nepojištěným ze strany Policie ČR či obecních úřadů s rozšířenou působností?
Při silniční kontrole může policista přikázat řidiči vozidla bez platného povinného ručení ukončit jízdu a odstavit vozidlo na nejbližší vhodné místo.
Dále může být uložena pokuta v rozmezí 1500 Kč na místě nebo 3000 Kč ve správním řízení. Pokud je vůz provozován dlouhodobě bez povinného ručení, pak je pokuta vyšší, a to v rozmezí od 5000 Kč do 50000 Kč ve správním řízení.
Pokud je vozidlo nepojištěno déle než 30 dní, správní orgán ho vyřadí z provozu podle § 12 odst. 1 písm. b) zákona č. 56/2001 Sb. o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích.
Policie navíc může při silniční kontrole kromě odstavení vozidla z něj odebrat i registrační značky a může k tomu dojít i v případě nezaplacených pokut.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33960 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá červen 27 2025, 20:08 Předmět:
rnbw napsal(a):
1000 MBX je velmi vzacne auto. Tam je asi cele rozobrate auto + diely navyse.
Ludia prihadzuju, takze to tu cenu zjavne ma.
Hubert_79 napsal(a):
Přesně tak, bylo jich vyrobeno jen asi 2500 kusů, navíc ještě před 60 lety. Takže to cenu evidentně má.
To je blbost. Daleko vzácnější než Š1000MBX je Š1100MBX - větší obsah = 1107ccm proti 997ccm, dva karburátory, karosérie kupé = dvojdveřová, dveře bez horního rámu okna podobně jako u pozdějšího "kupátka" Š110R. Byla ještě verze MBG, která měla 2 karbce pro motor s menším obsahem 997ccm, dělala se zásadně s výbavou "deLuxe" - ale ta byla v "normální" 4-dvéřový karosérii "sedan". MBX bylo 2-dveřový kupé v obou případech - jak s obsahem 997ccm (označení 1000MBX), tak 1107ccm (označení 1100MBX). _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jan 01, 2023 Příspěvky: 2574 Bydliště: Česká Lípa
Zaslal: pá červen 27 2025, 20:10 Předmět:
witt napsal(a):
By mě zajímalo, jak se s touhle hromadou věcí dělá evidenčka.
Evidenčka není STK. V daném případě by šlo o evidenční kontrolu fyzicky nepojízdného klidně i neúplného vozidla přivezeného třeba na podvalníku a pro ten účel stačí přivést jen ty části, ze kterých bude patrné VIN, typ motoru, výrobní štítek s údaji o vozidle, dále ráfky a tažné zařízení pokud je uvedeno ve velkém TP. Ostatní části jsou v podstatě irelevantní a vůbec nemusí být součástí evidenční kontroly.
Naposledy upravil Valdano dne pá červen 27 2025, 20:14, celkově upraveno 3 krát.
Celkem zajimavym predmetem mezi tou hromadou za sileny penize, ktera byvala kdysi autem, se mi jevi zajimavym 1 objekt. A to ta evidentne skoro nepouzita michacka 380V tovarni vyroby z dob CSSR, ktere nesahaji spolehlivosti dnesni kramy z marketů ani po kotniky.
EKKAR: Dva karburátory měla v některých sériích aj 1000MBX. Což je právě tahle. Je o to vzácnější. _________________ Nepoužívám smajlíky. Pobavený nebo ironický tón si laskavě domyslete sami.
ČKP si vás najde, 10 dní nošení značek ze zrušenýho auta v tašce mě přišlo skoro na 900 kocourkovskejch. _________________ Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...
Otázka: na nete vidím Lambdy V v rôznych farebných modifikáciách - šedá, pieskovo žltá, tehlovo červená a aj elektricky modrá. Sú to originálne farby, v ktorých sa Lambda vyrábala, alebo je to všetko následok renovácie?
Zrovna tá, čo je teraz v aukcii, má prirodzenú kaki farbu, takže asi originál. Pletie ma to, že jedno bočné držadlo je čierne a druhé vypadá byť v hornej časti chrómované, ale inak celé akoby streknuté kaki farbou. Prípadne naopak, držadlo bolo kaki a je ošúchané. Ale to druhé je čierne...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3 ... 30, 31, 32
Strana 32 z 32
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.