Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Felicie při rozjezdu cuká
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kulikus



Založen: Dec 10, 2009
Příspěvky: 2930

PříspěvekZaslal: ne duben 27 2025, 8:33    Předmět: Citovat

Zkusmo doma vyměnil díl s klapkou (bez znovunastaveni ŘJ).
Auto zlepšilo plynulost jízdy - po sundaní nohy z plynu už nebrzdí motorem ale plynule dojíždí.
Zůstalo ale cukání při rozjezdu.

_________________
pro mládež - Hamíkův koutek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Ferdinand



Založen: Feb 24, 2017
Příspěvky: 83

PříspěvekZaslal: so květen 24 2025, 22:54    Předmět: Citovat

Z mojí zkušenosti:

1. Senzor otáček
2. Lambda

Bylo by dobré kouknout na chyby, jestli to neproběhlo. Stačí obyč VWG 304.

Co se týče klapky v případě MPI, tak tam se před adaptací musí flashnout pár adres. Je na to program "Simos Manager". U jednobodu to jde normálně.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kulikus



Založen: Dec 10, 2009
Příspěvky: 2930

PříspěvekZaslal: so červen 14 2025, 17:25    Předmět: Citovat

Přestalo to startovat, tak vypucoval opálený kontakt v konektoru jednoho z vstřiků a zakarbonovanou svíčku. Zase to jede, jen rozjezdy jsou nadále s cukáním bez akcelerace.
_________________
pro mládež - Hamíkův koutek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
pepik9



Založen: Aug 31, 2010
Příspěvky: 2456

PříspěvekZaslal: so červen 14 2025, 17:44    Předmět: Citovat

Zakarbonovaná svíčka může mít dvě příčiny. Buď je majitel auta ignorant, který netuší, co je údržba, a že svíčky se musí měnit, nebo je moc bohatá směs. Kromě zmiňovaných závad smímačů teploty vody a vzduchu a tlaku vzduchu je jedna z možností děravé těsnění mezi hlavou a svody (nebo kdekoliv mezi hlavou a lambdou) nebo prasklé svody. Tou netěsností se do výfuku dostane vzduch, lambda signalizuje nadbytek kyslíku, počítač to vyhodnotí jako chudou směs a přidá benzín.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 33897
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so červen 14 2025, 20:05    Předmět: Citovat

Jenomže to by karbonovalo všecky svíce bez rozdílu, vzduch do lambdy by se přisával furt, bez ohledu na pořadí válců. Zakarbonovaná JEDNA svíce napovídá na závadu zapalování v tom jednom konkrétním válci. Fčil už nevím, jestli to je felda s rozdělovačem, nebo s lištou (SPi vs. MPi), ale hledal bych v okruhu zapalování pro ten 1 konkrétní válec plus bych znovu prověřil kompresní tlaky za studena i za tepla. To cukání MŮŽE způsobovat právě i vynechání zážehu v jednom válci vinou další závady. Ale tohle všecko už jsme tady myslím probírali, tak nevím, proč se na ten motor nevlítne POŘÁDNĚ a neudělá se znovu komplet diagnostika všech uvedenejch možností závad.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.26 sekund