Založen: Oct 06, 2013 Příspěvky: 1353 Bydliště: Ostrava
Zaslal: po květen 26 2025, 16:08 Předmět:
Podle mě ostřiky na halogen světlech nebude řešit. Jestli jsou nebo ne. A je fatk že to žere kapalinu násobně více, než auto bez ostřiku. Mám auto s xenony a ta kapalina jen mizí. Bohužel ještě nemám komfortku s dlouhým kódováním, tak si to nijak sám neupravím.
Já osobně už tak 4-5 let dávám auta na STK přes servis. Raději jim to zaplatím a vím že mě nebude nikdo buzerovat. Pokud technik něco najde, tak mám lísteček v TP (dnes už se samo nevozí) co kde jak je třeba. Brácha holt byl zvyklej jezdit sám někam. Pak zajel jinam, neměl čas a ejhle problém.
Založen: Jan 19, 2005 Příspěvky: 3470 Bydliště: Haná / N.J.
Zaslal: po květen 26 2025, 17:37 Předmět:
Nakadah napsal(a):
tak si to nijak sám neupravím...
Nemá to svoje vlastní čerpadlo? Pak mu tam dát buď elektroniku, co bude počítat a při každém x-tém ostřiku skla udělá i ty světla, nebo hlídání času a světla ostříknout až při delším ostřiku skla.
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 19866 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: po květen 26 2025, 20:05 Předmět:
Proto nepodceňovat a chodit tam , kde to dříve prošlo . Já osobně jsem na STK nebyl tak 15 let a to jsem jednu chvíli měl 4 střepy . Vyplatí se mi dát navíc 4kila a v klidu žiju . A ještě si maník dojede ke mně , vezme si auto a zase přijede . Jsem bez auta cca 3 hodiny . S technikem se nemá cenu dohadovat . A věř , že když tu práci dělá roky , ví , jak se běžně auta chovaj .
Založen: May 06, 2007 Příspěvky: 4292 Bydliště: Zlín
Zaslal: út květen 27 2025, 6:25 Předmět:
pocitujlasku napsal(a):
Nakadah: pokial viem, tak po otoceni kluca sa musia rozsvietit vsetky dolezite kontrolky (oranzove, cervene), ako test ci svietia, teda aj kontrolka motora a bud po chvili zhasne, alebo az po nastartovani.
Fabia II a podobné výrobky ze Schade werke nemají kontrolku ztráty tlaku oleje, pokud mají maxidot displej. Taky mě to zarazilo - po otočení klíčku se u bazarového auta olejnička nerozsvítila. Taky jsem myslel, že je to jasný podvod, ale v návodě na straně xxx jsem se dočetl, že je to tak správně, že se porucha mazání jen vypíše na displej. Přitom to je úplně základní indikační prvek, který se učí i v autoškole. Hlavně, že to má kontrolku poruchy posilovače řízení a další podobně důležité, u kterých člověk bez návodu ani nepozná, co znamenají.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33910 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út květen 27 2025, 6:34 Předmět:
BOBOBO napsal(a):
Proto nepodceňovat a chodit tam , kde to dříve prošlo ....
Jo, jezdil jsem celou dobu od koupě na tu samou STK - DEKRA tady v Třebový. Jenže pak se vyměnil technik, odešel ten co tomu skutečně rozumí a nastoupil vocas, co prostě musí najít závadu děj se co děj, i kdyby byla vycucaná z prdele.
BOBOBO dál napsal(a):
... S technikem se nemá cenu dohadovat . A věř , že když tu práci dělá roky , ví , jak se běžně auta chovaj .
Ano, moc dobře ví, že pokud bude psát do protokolů nesmysly, nic se mu nestane a neexistuje možnost, jak ho za lhaní postihnout. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Oct 11, 2008 Příspěvky: 6452 Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Zaslal: út květen 27 2025, 11:22 Předmět:
Nakadah napsal(a):
Podle mě ostřiky na halogen světlech nebude řešit. Jestli jsou nebo ne.
Já bych zase řekl, že jeho úlohou není posuzovat, zda pro homologaci toho vozu jsou ostřiky nutné nebo ne. Od toho jsou jiné orgány. On si podle VIN zjistí, jaká výbava tam byla z výroby, a když zjistí, že chybí bezpečnostní prvek, který tam původně byl, tak argument má a to neprůstřelný. Jediná protizbraň je homologační protokol vozu v provedení bez ostřiků.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.