Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 8088 Bydliště: Brno
Zaslal: čt květen 15 2025, 16:43 Předmět:
Tak opravdu je tam tříbodový pás, takže asi jak to blbne a auto se třepe, tak to občas problikne kvůli tomu, že se roztřepe i sedadlo vzadu.
Tím pádem vím, že tudy nepátrat.
V sobotu by měl být čas na tu diagnostiku, tak uvidím.
Zatím díky. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 8088 Bydliště: Brno
Zaslal: so květen 17 2025, 10:23 Předmět:
Tak dnes se zase můžu trochu hýbat, zašel jsem se na to mrknout.
Vypadá to, že je problém už v palivovém čerpadle.
Nějak jej neslyším vrčet, když jsem připojil na modrý vodič konektoru čerpadla multimetr, tak s odpojeným konektorem je proti zemi asi 4,5V, ale jakmile konektor znovu připojím na čerpadlo, tak toto napětí zmizne. Takže nějaký blud. Každopádně se po otočení klíčku na čerpadle neobjeví napětí.
Co jsem pohledal, tak pro palivové čerpadlo má být pojistka č. 61, pak by v palubovce mělo být relé, které spíná čerpadlo.
Ale měl bych hlavně jednu prosbu - nemáte někdo komplet el. schema pro tuto Fabii 1,2 HTP?
Na netu jsem kompletní nenašel, jen na různých fórech jsou různé útržky..
Díky _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 8088 Bydliště: Brno
Zaslal: so květen 17 2025, 11:53 Předmět:
Tak falešný poplach - asi to bylo natlakované.
Když jsem to nechal 20 minut stát, tak po zapnutí zapalování se čerpadlo normálně ozvalo, na konektoru bylo 12V.
Co jsem podle různých příspěvků na fórech pochopil, tak některé Fabie spouští čerpadlo už po odemčení, některé až po zapnutí zapalování.
Tato byla vždy slyšet až se zapalováním. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 19817 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: so květen 17 2025, 12:19 Předmět:
Čerpadlo není regulované na tlak . Po spuštění motoru běží stále . Při studeném motoru a zapnutí klíčku uslyšíš uvnitř motorového prostoru pískání PMW motoru klapky . Pokud sundáš sání a budeš se dívat do klapky , tak po sepnutí zapalování se klapka pootevře . To je OK , tedy nutné . Na chyby ses díval , doufám u vstřiků žádná , tak by ještě mohly chcát vstřiky . Demontuješ lištu , otočíš ji a někdo ti zapne zapalování a zastartuje . Pokud v klidu nekape a při startování stříká , hledej chybu v zapalování .
Znova jsem si přečetl první příspěvek - tyhle příznaky jsem měl taky - totálně á škrtící klapka. Stačilo ji vymontovat, asi hodinu jsem ji pucoval tuším, že v takový kapalině na čištění brzd a po hodině opatrnýho drbání byla jak nová. Pak jsem ji vrazil zpátky, otočením klíčku zkusil jestli se otevírá, nastartoval a vyrazil. Během pár desítek km se sama seštelovala a byl klid.
Podotýkám, že při pohledu z vrchu byla jen černá, po vymontování bylo zespodu přirostlý karbonový jablko - někde mám ještě schovaný fotky.
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 8088 Bydliště: Brno
Zaslal: so květen 17 2025, 13:34 Předmět:
Jdu se na to zase podívat, už přestalo pršet.
Jen ty záda, ty mě limitují _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Jo, to znám, mám vyhřezlý dvě plotny a taky si musím dávat majzla, ale k tý klapce je docela přístup, je myslím na 4 imbusy. Nejsem ten typ, co by se s*al do všeho, ale holka měla 415 kkm a servisáci už mě posílali na šroťák.
Třeba to klapkou nebude, nevím.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33817 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so květen 17 2025, 14:57 Předmět:
BOBOBO napsal(a):
Nevím u haťapky , u feldy po otočení klíčku .
Felichčije je pravěk, spínání palivovýho podávacího čerpadla v první poloze klíčku měl favořiť už v roce 1989, ale už počínaje ochcáfkou (1996) se palivový čerpadlo aktivuje otevřením dveří řidiče. Bzučí dokud nenatlakuje celý vedení na provozní tlak - takže žádný 2 sekundy, ale prostě podle potřeby, může to bejt dýl nebo klidně i jen půl vteřiny. A na čištění karbonu zespoda klapy bacha, na rozdíl od felichčije mají fábule už od I.generace klapu poháněnou elektricky a hlavně mají na ní vymezenou nulovou polohu. Jak narůstá karbon, ŘJ si ukládá změnu základní polohy klapy a po odstranění vrstvy usazenin je zblázněná z nečekanejch hodnot udávanejch snímačem polohy. Takže odstranit karbon jo, ale NUTNĚ je potřeba mít po ruce diagnostiku schopnou nově nastavit základní polohu klapy po vyčištění a zpětný montáži. Bez resetu hodnot klapy v ŘJ se může stát, že motor ani nenastartuje a rovnou spadne do nouzáku. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 19817 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: so květen 17 2025, 15:12 Předmět:
Začnu jako vždy seš blbej až do třebový . Jistěže má felda klapku ovládanou motorem . S r a čkovatí mu mozek geometrickou řadou . Sám ty klapky opravuju . Měním motory , nebo jen uhlíky .
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 19817 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: so květen 17 2025, 15:21 Předmět:
A to kdákání o přestavování hodnot klapky jejiž čistá pohádkologie . Na složení směsi se podílí váha vzduchu s lamdou . Prostě v autologii se před 5 lety probudil s rukou v hrnci a od té doby trepe co den větší kraviny .
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 19817 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: so květen 17 2025, 15:43 Předmět:
Ano měl by to čerpadlo sepnout i dveřní spínač , ale když uhnije tak to frčí na klíček . To je zase jedna fáma . Protože jsou i rychlíci , kteří zastrčí klíč a hned jdou do startovací pozice , inu čerpadlo nemá potom čas .
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.