Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 19303 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: čt duben 10 2025, 23:15 Předmět: Placení na Zásilkovně
Chtěl jsem prvně vygenerovat kód zásilkovny aby mi kámoš něco poslal.
Aplikaci Zásilkovna mám v mobilu už minimálně rok a příjem zásilek na výdejní místo či moji adresu bez problémů.
U odeslání - vygenrování kódu se musí za službu zaplatit. Mám nastavenou Mastercard, platnost ještě 1,5 roků. Na netu s ní všude bez problémů platím.
Ve složce Odeslání zásilky vyplním moji adresu, výdejní místo a platební metodu. Vymrskne mě to 89 kaček po Česku. Označím Mastercard a stisknu "Zaplatit". No a skončí to výpisem " Pro použití této služby je nutné vyplnit uživatelské informace". Jenže netuším kde a jaké.
Nevíte prosím někdo, co je kde špatně?
Díky _________________ Jirka
Založen: Jan 01, 2023 Příspěvky: 2422 Bydliště: Česká Lípa
Zaslal: pá duben 11 2025, 2:17 Předmět:
Během zadávání zásilky do aplikace musí být na mobilu přístupný Internet tj. nelze to dělat off-line, protože aplikace kontroluje a vyžaduje vaše údaje z dříve provedené registrace vašeho účtu u Zásilkovny. Případně se v aplikaci Zásilkovna odhlaste a znovu přihlaste. Problém by také mohl být v případné neaktuální verze aplikace Zásilkovna. Takže primárně zkuste aktualizovat na aktuální verzi. Aktuální verze pro OS Android je 1.28.2 ze dne 3.4.2025.
Postup pro odesílání je uveden tady. V aplikaci Zásilkovna v sekci Profil > Osobní údaje byste měl mít trvale z dříve provedené registrace účtu u Zásilkovny přednastaveno vaše celé jméno a příjmení, váš email, telefonní číslo a vaši výchozí poštovní adresu jako odesílatel. Telefonní číslo je důležité pro spárování mobilní aplikace s registrovaným účtem u Zásilkovny. V části kde vyplňujete kontaktní údaje příjemce zásilky zapisujete adresu adresáta. V daném případě v podstatě jakoby odesíláte zásilku sám sobě, protože jste zároveň odesílatelem i adresátem. To by vadit nemělo. Pokud máte v sekci Profil > Osobní údaje vše vyplněno a přesto vám to píše zmíněný požadavek na vyplnění uživatelských informací pak je to zřejmě nějaká chyba v systému a v takovém případě kontaktujte jejich zákaznickou podporu přes tento webový formulář.
Založen: Jun 20, 2010 Příspěvky: 2174 Bydliště: Česká Lípa
Zaslal: pá duben 11 2025, 6:29 Předmět:
Jen na okraj, zásilkovna je spolek neskutečných nemehel, už třetí rok si s nimi dopisuju skrzevá aplikaci pro PC (nemám "chytrý" telefén).Tak 1 - 2x do roka si vzpomenu a napíšu mail, zpočátku slibovali, že to je záležitost pár týdnů. Poslal jsem jim dokonce odkaz na STÁTNÍ podnik Česká pošta, kde to bezvadně funguje. Myslím, že v poslední zprávě mi napsali, že na to ignorujou (myslím si jiné slovo ale ve slušné společnosti jej až tak často nepoužívám).
Nejspíš si spočítali, že se jim vývoj, údržba a provoz podobné aplikace nevyplatí. Je to soukromá firma takže se těžko divit že nejdou do ztrátové akce. Jejich klíčoví zákazníci nic takového nepotřebují.
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 16139 Bydliště: Olomouc
Zaslal: pá duben 11 2025, 7:43 Předmět:
Kdysi to měli i na PC, ale potom asi zjistili, že český uživattel umí zkomplikovat i to, co normálně nejde. Takže to dali jen na ty chytré mobily. V mobilní aplikaci se toho dá více ošetřit už proto, že inteligence českého uživatele musí napřed umět zvládat ten chytrý mobil za těch 15 až 20 stovek.
Založen: Jun 20, 2010 Příspěvky: 2174 Bydliště: Česká Lípa
Zaslal: pá duben 11 2025, 8:07 Předmět:
Hele, to mě nikdy nenapadlo že by to šlo zfixlovat, vyzkoušel bych to. Nicméně česká pošta už má výdejní místo u mě, takže zásilkovna pro mě ztratila význam. Nicméně použití PC pro zásilkovnu je zajímavé.
Založen: Oct 30, 2010 Příspěvky: 6844 Bydliště: Praha
Zaslal: pá duben 11 2025, 8:13 Předmět:
Často je tam, kde je výdejní místo zásilkovny, současně i PPL parcelbox. A PPL funguje v tom zásilkovnovém režimu za obdobné ceny a přijde mi to, že podstatně líp. _________________ Krátce před tím, než se to rozbilo, tak to ještě fungovalo...
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 19303 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: pá duben 11 2025, 8:17 Předmět:
Valdano napsal(a):
Během zadávání zásilky do aplikace musí být na mobilu přístupný Internet tj. nelze to dělat off-line, protože aplikace kontroluje a vyžaduje vaše údaje z dříve provedené registrace vašeho účtu u Zásilkovny. Případně se v aplikaci Zásilkovna odhlaste a znovu přihlaste.
Comtrend byl metr ode mne. Odhlášení a přihlášení vyzkoušeno, žádnej vliv.
V aplikaci Zásilkovna v sekci Profil > Osobní údaje byste měl mít trvale z dříve provedené registrace účtu u Zásilkovny přednastaveno vaše celé jméno a příjmení, váš email, telefonní číslo a vaši výchozí poštovní adresu jako odesílatel. Telefonní číslo je důležité pro spárování mobilní aplikace s registrovaným účtem u Zásilkovny. V části kde vyplňujete kontaktní údaje příjemce zásilky zapisujete adresu adresáta. V daném případě v podstatě jakoby odesíláte zásilku sám sobě, protože jste zároveň odesílatelem i adresátem. To by vadit nemělo. Pokud máte v sekci Profil > Osobní údaje vše vyplněno a přesto vám to píše zmíněný požadavek na vyplnění uživatelských informací pak je to zřejmě nějaká chyba v systému a v takovém případě kontaktujte jejich zákaznickou podporu přes tento webový formulář.
Osobní údaje včetně čísla mobilu mám vyplněné, kdyby nebyly, tak mi nechodí oznámení o příjmu zásilky v aplikaci Zásilkovna. Dal jsem dotaz na ten jejich formulář. Tak snad se ozvou. _________________ Jirka
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 19303 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: pá duben 11 2025, 9:14 Předmět:
Tak můj problém je vyřešen, nebyla validace emailu na Zásilkovně. Divný, že není potřeba při příjmu zásilek ale při odesílání ano. A že se to neudělá rovnou při instalaci apky do mobilu.
Překvapilo mě, že soukromník na výdejně věděl, kde je problém. _________________ Jirka
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.