Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32082 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne duben 07 2024, 21:19 Předmět:
Tam je nejdůležitější informací to, že nabíjeli celkem 98x na vzdálenosti 3500km a ujeli to za 18 dní - takže jejich denní výkon byl ani ne 200km. Dostavníky blahý paměti se svým přepřaháním a "zájezdníma hospodama" dovolovaly už před 200 lety lepší dopravní výkony ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jan 17, 2007 Příspěvky: 6366 Bydliště: Husinec-Řež
Zaslal: ne duben 07 2024, 21:35 Předmět:
To jo, ale obdobný článek lze napsat, že tam jeli s terrou. Sice by na pumpách byli méně často, jeli by 2x déle a ještě by několikrát zmokli a hodnocení terry by bylo bez hvězdičky, protože nemá střechu - nehodí se na cestu na kanáry.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32082 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne duben 07 2024, 21:46 Předmět:
Jo, kdyby se jednalo o jakejkoliv dopravní prostředek. Ale oni si vybrali obytnej automobil neboli primárně cosi, co je mobilní obydlí s vlastním pohonem a předpokládá se u něj krom bydlokomfortu i nějaká ta schopnost zvládat tu mobilitu. A zrovna teda u karavanu rozhodně nepředpokládám, že bych se chtěl přesunovat tempem nadměrnýho nákladu, ale že bych chtěl mít možnost ujet tempem střední dodávky = vozidla s hmotností dneska do 3,5tuny, uvažuje se o zvýšení na 4,3tuny právě kvůli elektrosráčům - denně aspoň 1000km. Jinak promiň, v tomhle případě jako jedinej "přínos" elektrodebility vidím návrat o nějakejch 400 - 500 let zpátky do dob formanskýho způsobu dopravy - od města k městu, od hospody k hospodě, jen co noha nohu mine ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 13, 2009 Příspěvky: 5040 Bydliště: BA-Petržalka :(
Zaslal: ne duben 07 2024, 21:48 Předmět:
Z toho prepriahania koní by si mali vziať príklad. Každý by mal vlastný koč, ale "kone" by sa nenabíjali, ale prepriahali. Kedysi tiež nečakali 12 hodín než si kone oddýchnu, použili už oddýchnuté. Ale aj tak je to celé o houne. _________________ Silou vybrať peniaze od ľudí a následne za ne spraviť niečo proti ľuďom, s čím nesúhlasia, to je civilizácia?! Tento systém je chorý a vedie do záhuby.
Ideológie developerov niesu kompatibilné so šťastným životom.
Založen: Jan 17, 2007 Příspěvky: 6366 Bydliště: Husinec-Řež
Zaslal: ne duben 07 2024, 22:03 Předmět:
Karle, vybrali si na tu cestu největší nesmysl. To vypovídá něco o IQ uživatelů, ne o schopnostech elektromobilů. Ano, postavit obytňák, který má prázdný dojezd 100 km je samozřejmě úchylné, ale možná se to dá nějak využít, rozhodně ne tak, jak to bylo využito... Třeba zajet s ním na jaro na Slapy a na podzim domů.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32082 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po duben 08 2024, 17:34 Předmět:
Yardo jedničko, elektrodebilita není drbáním se pravou rukou za levým uchem - to je přímo drbáním se PRAVOU NOHOU za tím levým uchem .... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Sep 28, 2005 Příspěvky: 1290 Bydliště: ZČ + JM
Zaslal: st duben 10 2024, 21:59 Předmět:
Tady jsem se dočetl o "prodlužovači dojezdu v podobě zážehové patnáctistovky s výkonem přibližně 150 kW".
Chápu dobře, že ideologie vyžaduje novou zelenou terminologii, tedy nově "prodlužovač dojezdu" znamená zastarale "spalovací motor"?
Pokud ano, dá se v rámci nové terminologie startér prohlásit za elektromotor? Několikrát jsem totiž musel při poruše odskákat z křižovatky na startér se zařazenou jedničkou, takže čistě startérem se dá autem popojet. Ale to pak mám elektromobil s "prodlužovačem dojezdu" již dnes! _________________ Kampaň, účelovka, nepodepsal, Palermo, ODS, Kalousek, je líp a jsou na to čísla, nastudujte si to.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32082 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st duben 10 2024, 22:08 Předmět:
Pamatuju si na článek v předlistopadovým Světě Motorů, kde autor popisoval anabázi s porouchaným Moskvičem tuším typu 408 nebo 412 (anebo dost možná ještě starším) - kdy se cosi odporoučelo na motoru, takže nešlo normálně nastartovat, takže dotyčnej z motoru vyndal svíčky a na startér s ním dojel údajně několik kilometrů po Praze až domů ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17949 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: st duben 10 2024, 22:13 Předmět:
Co to máš za auto? Moje se se zařazemou rychlostí nastartovat nedá. U mý C4 se dokonce startér při prvním blafnutí motoru automaticky vypíná. Trochu blbý, u předchozího auta, pokud bylo auto vymrzlý na -25℃, tak se dalo startérem ropákovi pomoct, když se mu nechtělo. _________________ Jirka
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.