Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7665 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: ne leden 07 2024, 12:22 Předmět:
Prostě je sucho, protože prostě proto. Stejně jako jsou mrazy projevem oteplování, tak i současný stav je projevem sucha. Kdyby vám to politicky myslelo, tak do toho nebudete rejpat a nebudete rozvracet náš svatý boj proti klimatické změně.
Kdo by ty změny a podobně popíral, nebo nedejbože zkoušel tvrdit, že za to lidi až tak nemohou, tak je sprostý dezolát a ruský agent. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Podívej. V České Skalici je Úpa na hraně rozlití, splav skoro není vidět. Proti proudu už se na pár místech vylila.
V Náchodě na Metuji moje žena několikrát denně kontroluje stav v náhonu, aby když tak zburcovala správce mlejna, že má vyčistit česlo a povolit stavidlo, než v Atasu zmizí pod hladinou celej ostrov i s dílnama.
Na polích v okolí až po Hradec stojí voda a nemá se kam vsakovat.
Tak laskavě nekecej, že není sucho.
(Pozn. pro později narozené: Úpa je název řeky. Je to něco jinýho, než že je něco či někdo "úpa boží".)
Trochu jsem se stresoval, že nenastartuju, baterka má už přes 3 roky a auto má 25 let, takže v záloze jsem měl "jump starter" od Hummeru. Ale nebylo potřeba, motor nastartoval na dvě protočení... starý, dobrý, benzínový šestiválec od BMW, z dob, kdy se ještě dělaly atmosférické motory bez kurvítek.
Ale tak samozřejmě zub času se podepsal na jednom motorku odemykání zadních dveří, v tom mrazu neodemkl. Po zahřátí interiéru ale funguje, píšu si jej ale jako adepta na výměnu až bude tepleji.
Tohle není žádná zima. Zažil jsem zimní ježdění v Rusku, a koneckonců kdysi jsem svou škodu 100 bez problémů startoval v minus 29 a Wartburga při minus 26.
Bydlím u řeky, takže se nám tu ochotně dělá námraza. Ale úplně stačí to několika tahy seškrábnout a jedem.
Co je mi trochu divný - v autě mám pořád originální baterku z roku 2009. Startuju na škrtnutí.
Na kole mráz nevadí. Roky jsem dojížděl 10km do práce celoročně, za každého počasí. Nepřestal jsem kvůli nepohodlí ale kvůli provozu.
Vždyť lyžaři a bruslaři taky fofrujou za mrazu a je jim to putna.
Založen: Feb 08, 2010 Příspěvky: 495 Bydliště: Dolní Cerekev, Česko (Czechia)
Zaslal: čt leden 11 2024, 16:59 Předmět:
Já sem dneska musel nechat u své Dacie vyměnit žhav. svíčky, protože při -15°C už chytal jenom jeden válec . A na přední sklo sem koupil v Lídlu takovou tu stříbrnou pokrývku, takže to škrábat nemusím .
Založen: Dec 18, 2006 Příspěvky: 9685 Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí
Zaslal: čt leden 11 2024, 19:52 Předmět:
Cestou do rachoty začal hořet autobus (ani kuršlus v elektroinstalaci nebo co)
no a pracující ženy volaly o pomoc - no tak zachraňte nás ! je tu plno kouře !
ale, my se taky bojíme. vyskákali jsme oknem za jízdy do půlmetrového sněhu
na okraji vozovky, nalodil nás druhý vůz Iveco asi 200m za náma co jel.
Do práce dorazili s časovou rezervou přibližně 2 min. to je folklor, to je sport. _________________ Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17952 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: čt leden 11 2024, 22:44 Předmět:
ransom napsal(a):
Zažil jsem zimní ježdění v Rusku, a koneckonců kdysi jsem svou škodu 100 bez problémů startoval v minus 29
Tahej za fusekli někoho jinýho. Já jsem nechal někdy 1986 přes noční stát 120LS v -24 st. mrazu a ráno mě musel kolega, co přijel na ranní, táhnout skoro 100 metrů než se vůbec začaly točit kola. Přimrzlou ruční brzdou to nebylo. Totálně zatuhlej diferák, špajzka i motor. Blaflo to teprve po dalších 200 metrech a těch 12 kiláků, co jsem to měl domů celou dobu cukala, chrchlala a ani se pořádně neohřála.
Druhou noční za stejnýho mrazu jsem dal přibližně pod prostor spojky jednoplotýnkovej elektrickej vařič a nechal ho celou noc běžet. Ráno to chytlo za pár sekund protáčení. _________________ Jirka
Založen: May 01, 2008 Příspěvky: 633 Bydliště: Praha 5
Zaslal: pá leden 12 2024, 8:29 Předmět:
Jo Škoda120 to bylo mládí. Jezdil jsem s tím každý den do práce. Za sedačkou baterii 120Ah z kompresoru. V zimě nebyl problém. To už je pryč. Teď to asi bude to globální oteplování.
Luboš
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6579 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: pá leden 12 2024, 18:20 Předmět:
A Š100 jak dokázala topit. Klukovi jsme do ní dali ventilátor z nějakého japonce. Regulaci otáček jsme zavrhli jako zbytečnou. Jenže to topilo jak kráva až se musel přívírat ventil na vodě, což nikdy nebylo nutné. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.