Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32853 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne prosinec 03 2023, 13:44 Předmět:
Už jsem zažil i prasknutí čelního skla za jízdy bez jakýhokoliv nárazu do něj - jako spolujezdec. Jel jsem s kolegou služební ochcáfkou na služebku, já řídil tam, on domů a asi 30km od domova najednou hlasitá rána a od levýho horního rohu skla se začala směrem doprava asi 5cm od horního okraje postupně "nasouvat" puklina. Než jsme dojeli "na základnu" tj ani ne půl hodiny jízdy, už to bylo prdlý až za polovinu. Důležitej dodatek - TO SKLO BYLO ČERSTVĚ PO VÝMĚNĚ, doslova ani ne 48hodin po úkonu. Takže reklamace, uznána, auto dostalo během 4 dnů třetí čelní sklo ... Příčinou bylo pravděpodobně nesprávně vytemperovaný sklo po ohnutí ve výrobní fabrice, míň pravděpodobný je namáhání kroucením po nalepení do kastle. Ale bylo to brzo na podzim, v kladnejch teplotách a po cca 4,5 hodinách jízdy (po cca 2,5h tam a 2h z cesty zpátky), auto předtím celej den stálo, aby lepicí tmel "uzrál", jak doporučujou servisy po výměně. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jan 01, 2023 Příspěvky: 1999 Bydliště: Česká Lípa
Zaslal: ne prosinec 03 2023, 17:40 Předmět:
Garáž nemám, parkuju venku, ale jezdím jen se služebákem. Když mrzne, tak po nastartování pustím topení a poté odhrabuju sníh pokud je nějakej na autě napadanej. Námrazu neškrabu. Pokud je něco z vnější strany namrzlé na oknech tak to po odhrábnutí sněhu postříkám z rozprašovače, po chvíli jde vše krásně dolů samo aniž bych musel cokoli škrabat. Osvědčilo se mi to takto používat. Používám ruční rozprašovač s objemem 1L viz přiložený obrázek a v něm zimní směs do ostřikovačů s bodem tuhnutí -40 °C. Máme ji k dispozici ve velkých plastových sudech v práci. Pravidelně si v práci odliju do malého 5L kanystru a doma si z něj pak doplňuji tu nádobku rozprašovače.
Už jsem zažil i prasknutí čelního skla za jízdy bez jakýhokoliv nárazu do něj - jako spolujezdec.
tchánovy se todle dělo u služebního mergla když ještě dělal obchoďáka pro němčoury. Dostla novej a hned při druhé cestě prdlo čelní sklo. Nechalo se vyměnit a po pár dnech znovu ...
výsledek - nějakej ynženýr měl nápad, že uspoří váhu tím, že udělají člení sklo o něco tenčí XD ... hold nedávalo pnutí
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3
Strana 3 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.