Jako nechcu kritizovat, možná je to v pohodě. Nějaká taková sada možná půjde koupit furt, takže snad půjde Mopedix provozovat docela dlouho. Ale za 134444 Kč mě to nějak neláká.
https://www.mopedix.cz/electrix/
citace:
1000 minimální počet nabíjecích cyklů (při zachování kapacity min. 80 %)
Založen: Nov 28, 2006 Příspěvky: 12404 Bydliště: Česká Třebová
Zaslal: so březen 25 2023, 17:00 Předmět:
aby to tady mohli úspěšně prodávat, musela by být cena srovnatelná s výplatou zhruba ve stejném poměru,
jako cena Stadionu v šedesátých letech . . . a i tak by se na tom dalo vydělat.
. . . takto je to neprodejné.
Založen: Dec 18, 2006 Příspěvky: 9778 Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí
Zaslal: so březen 25 2023, 17:37 Předmět:
No to se ví ! asi jak Jawa Betka s motorem lic. Honda monkey 50 ccm
viděli jste někdy na cestě? já jednou za deset let to hovoří vše
a škoda, mašina je celkem hezká jenomže... _________________ Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
Mopedy jsou kompletně vyvíjeny v Česku, kde se také vyrábí většina komponentů včetně baterií. Na vývoji se podílela Technická univerzita v Liberci a odborný specialista na design z Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze.
No motor, palubní deska a většina elektroniky bude asi od čínské firmy QSMOTOR. _________________ 010203
Založen: Dec 18, 2006 Příspěvky: 9778 Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí
Zaslal: pá duben 14 2023, 19:36 Předmět:
Zvažuji renesanci výroby Stadionu S11 (kozy) konstrukční plány jsou
kdo to koupí, ha? toť otázka vcelku zásadní...no koukněte sami
není to krása (retro) ? motor jednoduchý jak násobilka, dekompresní
ventil válce, startovací a pomocná šlapadla. Zapalovací cívka 6V
z Wartburga. To je čistokrevný mop.
S11.jpeg
Komentář:
Velikost:
19.83 kB
Zobrazeno:
96 krát
_________________ Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
Myslím, že s touhle cenovkou se tím vůbec nemá cenu zabývat. Čínská koloběžka obdobných parametrů vyjde na třetinu a má dostupné díly. Za tyhle peníze už je třeba fungl nový Royal Enfield classic 350, takže to nutně musí dopadnout stejně jako Čezeta 506.
Odborníci z liberecké univerzity pomáhali zejména s výběrem elektropohonu a řešením elektrovýzbroje. „Od baterie až k trakčnímu pohonu, ladili jsme i světla, blinkry a displej. V našich laboratořích jsme měřili elektromagnetickou kompatibilitu nebo nastavovali jednotlivé parametry na řídicí jednotce,“ řekl Lukáš Krčmář z liberecké fakulty mechatroniky a mezioborových studí.
No, elektrické komponenty jako motor a palubní deska jsou koupené od čínské firmy QSMOTOR.
Ale tak přeju jim obchodní úspěchy... _________________ 010203
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.