Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33715 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út leden 24 2023, 17:10 Předmět:
Spousta kchárů navíc "učůrává" z vejfuku, kde zkondenzuje vodní pára ze spalin na studenejch stěnách a pak při akceleraci na světlech ji proud plynů vyfuní na asfalt ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33715 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út leden 24 2023, 18:53 Předmět:
Jo, hochu, to by ses divil, kolik kondenzátu vylítá za katalyzátorem během prvních pár kilometrů, než se ohřeje i roura za katem a sekundární rezonanční tlumič - to jsou decky vody ... Mám u Drobka na konci koleno obrácený dolů k asfaltu. A klidně může bejt 30°C ve stínu, pokud ve stínu nějakou tu hodinu stojí i to auto a natočím ho, nechám minutu blafat na volnoběh a pak mu na fleku prohrábnu rošty 2x-3x až "k červenýmu" neboli nad 4000RPM, normálně mám pod vejfukem mokro jako bych tam vychrstnul sklenici vody. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
má to udanej počátek 83 a konec (teda maximální otevření) lehce přes 100
žádnej domek tam není, rve se to do kombinovanýho držáku, na němž je přímo namontovaná pumpa, a přes to příruba, jediný těsnění je kroužek na přírubě, o kousek větší, než termostat - přes termostat samotnej těsnění není, ten zaleze do držáku a nemá kroužek ani pod sebou, ani nad sebou, tlačí příruba přímo na něj
odhaduju, že dost toho tepla pude od oleje, ostatně to mělo interval 7k5/10k km, takže olej asi dostával zabrat slušně
malej okruh je tendlencten obtok, když to tak chceš nazývat, je furt vodevřenej a furt to jde to radiátoru topení (to je celkem běžný řešení, topení/chlazení se řeší klapkou co reguluje kolik vzduchu jde kudy - přímo/radiátor/výparník klimy, pokud v tom je)
rezis napsal(a):
Tam může být více problémů.
Jestliže jsou hadice k chladiči teplé (mírně i spodní) tak je ko termostat - ten bych vyměnil určitě, protože už jsem měl takový co někdy sedl dobře a někdy tak nějak divně zešikma a netěsnil.
Problém vaření - může být zarostlý chladič. Může být v háji vodní pumpa nebo čidlo větráku na chladiči. (nevím jestli ve tvém případě nemá dokonce dvě rychlosti)
ee sahara je celkem malá, jednorychlostní, v kolonách apod. spíná a teplotu to drží zhruba do stovky, pozorování vysoké teploty lezoucí ke 110 je výhradně mimo město ve vyšší rychlosti a plyn na podlaze několik minut (zpravidla dlouhý stoupání), z čehož usuzuju, že chladič je studenej, jinak by spínala sahara, ale je jím malej průtok - proto sem to tipoval na termostat; že by byl chladič zarostlej, no asi to možnost je
co se týče kondenzátu, několik garážníků nezávisle potvrdilo že do tlumičů malou dírku dole a nastříkat žáruvzdornou barvou nebo něčím podobným; hlavně, že když tam ten jeden naposled ten střední díl dával, tak nic takovýho neudělal, a slavně tyll začal profukovat ve švu už po půl roce, a teď je ten střední tlumič děravej jako prase! koupil sem pro změnu slovince, očividně tlumič z tlustějšího matrošu, ale kulatej, ne zploštělej, a stál o třetinu míň, tak schválně
150 km na dalnici a po vymene termostatu a pretesneni prirub se rafika drzi asi na 93 stupnich jak prilepena nehlede na cokoli (vychylka tak +-2 stupne)
Před nějakými 10-12 lety jsem koupil přímo v Nebovidech u Tylla výfuk na citroena a byl to MTS. Teď jsem se podíval na jeho stránky a vidím, že se nic nezměnilo. On vyrábí hlavně pro Škodovky.
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 19339 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: pá leden 27 2023, 15:51 Předmět:
Freedy napsal(a):
Jestli se jedná o Citroen Picasso
Taky nevím, o kterej auťák se jedná. Picasso bylo Xsara a C4. Měl jsem (mám) obojí a ani jeden nemá měřák teploty o kterým tady píše. _________________ Jirka
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33715 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so leden 28 2023, 21:49 Předmět:
Protože je nenapadlo žádný další vysvětlení/asociace s pojmem "pikouš", než některej z Citroenů Píčaso - a ty byly f u c k t jen Xára a C4 ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33715 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so leden 28 2023, 22:17 Předmět:
Netěsnej termostat se může týkat veškerýho vozatajstva s výjimkou tatrovek, es-pětek, vejtřasů, prostě všeho kapalinou chlazenýho motorstva. Jestli to je "pikouš" nebo "mates", je pro otázku termostatu celkem vedlejší. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 8150 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: st únor 01 2023, 23:21 Předmět:
No, mně když se u Escorta pos... termostat, tak to mělo za následek přesně to, že se to neohřálo a ručka teploměru nepřelezla půlku. To bylo tak podivně kalibrovaný, pětina "dole" červená, pak tři pětiny "NORM" a pětina "nahoře" zas červená. No a s blbým termostatem to nepřelezlo polovinu. "Bonusem" bylo to, že to chlastalo jak nějaký ruský křáp.
Oprava za pár šupů, vyměnil jsem termostat (stál asi dvě kila) a čidlo teploty pro ŘJ, když už jsem se v tom vrtal. To stálo asi kilo. Náplň do chlazení, půl jarního odpoledne a problém vyřešen. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Stejně mě ta fašistická jebka akorát tak už sere zase zhánět startér, doprdele, dědek votrokovickej tam má báby co ani neumijou vyřídit vobjednáfku.
To čuráci nemůžou udělat werk co buď funguje, nebo nefunguje, místo že se jebka tváří jak hrozně startuje uf uf a leda pěkný hovno, točí to jak chcíplej důchoďák a evidentně nedochází k adiabatické kompresi, ale ke sračkakompresi a směs není schopná chytnout. A to je kůrva už ai nádrž vymytá a čistej 100% dehet s aditívem.
Du napsat do bazaru na nejaký vobří trafo a udělám si bůster, na todle nemám nervy kurvadrát.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.