Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Koupě auta v Mototechně AAA Auto
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15735
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: st březen 30 2022, 7:42    Předmět: Citovat

Je problémem každého soudruha, aby zvážil, co za kolik prodá nebo nakoupí. Autobazary se chovají naprosto stejně jako obyčejní lidé, nebo-li i obyčejní lidé v přímém prodeji se chovají stejně jako ti bazaristi. Pokud na to někdo nemá buňky, tak ať si s sebou vodí známého, co tomu rozumí. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
krutor



Založen: Apr 13, 2007
Příspěvky: 379

PříspěvekZaslal: st březen 30 2022, 22:21    Předmět: Citovat

OK, na áčka se tedy vykašlu. Sháním trojkovou Fabii kombi nejlépe po faceliftu, motor 1.0 81 kW. Našel jsem i na Škoda plus, tam už by to mělo být bezpečnější.
Nicméně zeptám se, jaké auto byste doporučili do 400 000 Kč? Denně dojíždím 2x 35 km. Raději benzín, než naftu. Velikostně cca jako ta Fabie III kombi.
Díky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15735
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: čt březen 31 2022, 7:19    Předmět: Citovat

Jednolitr na auto v kombíku není doslova ideální, zjisti si reálnou spotřebu po městě a jak to jede ve čtyřech osobách. Ten kombík ale asi potřebuješ z určitého důvodu a nákup té fábky jako ojeté od autorizovaného prodejce je vždy asi to nejvhodnější. Sice s tím zase tak moc neušetříš, ale máš to celé zkontrolované a výrazně menší riziko podvodu. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hejnicek



Založen: Jun 16, 2004
Příspěvky: 2132

PříspěvekZaslal: čt březen 31 2022, 7:38    Předmět: Citovat

p32 napsal(a):
J...ojeté od autorizovaného prodejce je vždy asi to nejvhodnější. Sice s tím zase tak moc neušetříš, ale máš to celé zkontrolované a výrazně menší riziko podvodu. Wink


Osoba blizka tak loni ucinila a velka spokojenost. Byl to Rencek kombik stary cca 3 roky.
Platba, prepis, technicky stav bez problemu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32853
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt březen 31 2022, 7:58    Předmět: Citovat

krutor napsal(a):
OK, na áčka se tedy vykašlu. Sháním trojkovou Fabii kombi nejlépe po faceliftu, motor 1.0 81 kW. Našel jsem i na Škoda plus, tam už by to mělo být bezpečnější.
Nicméně zeptám se, jaké auto byste doporučili do 400 000 Kč? Denně dojíždím 2x 35 km. Raději benzín, než naftu. Velikostně cca jako ta Fabie III kombi.
Díky.
Dva roky zpátky mi na parkingu u Kaufu naprcal nějakej zmrd mýho Drobka tak, že to muselo do servisu (a samozřejmě ujel). Protože mám havárku s pojištěním mobility, servis mi půjčil zrovna tu tebou sháněnou fáfiju - trojkovou litrovku v kombíku. S atmosférickým trojhrncem, abych byl přesnej. Za ten necelej tejden, co jsem s ní popojížděl, jsem najel 78km s celkovou spotřebou (podle tankování) 11,5 litru - neboli mi to vychází na spotřebu 14,5 litru na 100. Nejvíc cest bylo po městě a do práce. Od tý doby nechci o trojhrncích s objemem litr nebo dokonce ještě míň ani slyšet - a už vůbec ne do auta s pohotovostní váhou přes tunu ... Osazovat tuhle kubaturu do auta velikosti ochcáfky, byť oturbenou, to fakt vymyslel chorej mozek typu gréténa ... Ten motor na takovou váhu samozřejmě výkon má, ale musí se točit - od 3000 vejš, což s omezovačem na 5000-5500 znamená buď furt řadit jak pitomec i při sebemenší změně rychlosti, nebo aspoň 7Q automat - kdo si tohle koupí, ten fakt musí prachy házet vidlema, protože v těch točkách ani spotřeba rozhodně není nízká. Tohle prostě soudruzi z Brusele těžce prokaučovali, když začali lidem prostřednictvím pokut výrobcům za laboratorně naměřený emise výslovně diktovat daunsajzink ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LojzaFernet



Založen: Jan 14, 2017
Příspěvky: 125
Bydliště: Brno jako Brno

PříspěvekZaslal: čt březen 31 2022, 8:34    Předmět: Citovat

Pokud jezdíš denně těch 2x 35km po městě, tak benzín, pokud jezdíš mimo město, pak už je na zváženou nafta, zvlášť v provedení kombík. Naftové opovržení časem vyprchá a nafta je pracant, kdo s ní slušně zachází, vydrží mu daleko víc, než benzín. Jen nedoporučuji žádné tuningové vychytávky a přečipování, jen stabilní motor s dobrou referencí. Těch 400k by ti na to mělo stačit. Dobře zajetá nafta je tak až po 60 tis. km, pak dokáže sloužit bez problémů statisíce dalších km. Nesmí ji ale tůrovat "obrazek_cenzura". Jezdím na naftových osobákách přes 30let, prodával jsem i auto s nájezdem 450 tis. km ve výborném stavu jen s běžnou údržbou. Najedu při své obchodní a servisní činnosti cca 80 - 140 tis. km ročně, takže mi jich prošlo rukou docela dost, a různých značek, abych je mohl posoudit. Až na některé excesy u některých modelů je v mých očích po všech možných automobilkách asi nejpřijatelnější Škoda, ale záleží hodně na konkrétním typu motoru.
_________________
---------------------------------------------------------------------------
Krásné a příjemné věci by se neměly odkládat, nikdy nevíš, jestli se k nim budeš moci ještě vrátit ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lukas-Peca



Založen: May 06, 2007
Příspěvky: 4147
Bydliště: Zlín

PříspěvekZaslal: čt březen 31 2022, 9:04    Předmět: Citovat

EKKAR: ta čtrnáctilitrová spotřeba bude asi hlavně rukama a nohama. V práci máme octavie s litrovým turbem a jede to velmi přijatelně, spotřeba i po městě okolo 6 l. Točit to k omezovači není v žádném případě potřeba.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1983

PříspěvekZaslal: čt březen 31 2022, 9:09    Předmět: Citovat

Ale on psal "s atmosferickym trojhrncem" - turbo litr je neco uplne jinyho, ten se da. Ten atmo bych nechtel ani zadarmo, to bych jel radsi vlakem
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lukas-Peca



Založen: May 06, 2007
Příspěvky: 4147
Bydliště: Zlín

PříspěvekZaslal: čt březen 31 2022, 9:31    Předmět: Citovat

Psal něco o tom, že oturbená litrová oktávka se musí točit k omezovači a pod 3000 nejede, což jsou nesmysly.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15735
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: čt březen 31 2022, 9:51    Předmět: Citovat

A nemáte to jedno? Prostě bez turba (které je cenová katastrofa potom při opravě) se musí tak nějak váha auta srovnávat s nějakým obsahem motoru. Do jedné tuny litrový tříhrnek naprosto bez problémů. Na váhu 1,2-1,6 tuny zase motor 1,2-1,6 l, protože ten litrový je opravdu na to slabý. Samozřejmě, že rukama i nohama může být větší spotřeba, když je někdo zvyklý jen na to svoje. To ale tu spotřebu vidí potom hlavně na brzdovém obložení, protože tito lidé většinou nadměrně brzdí anebo potom tvrdí, "že oni nevěděli". Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
krutor



Založen: Apr 13, 2007
Příspěvky: 379

PříspěvekZaslal: čt březen 31 2022, 11:31    Předmět: Citovat

Jezdím mimo město. Byl bych samozřejmě raději za 1.2 TSI 4válec, ale sehnat hezkou Fabii s málo km je oříšek. Ten motor se tam dával do roku 2017. S tím 3válcem TSI 81 kW jsem se byl svézt ve Fabii kombi a určitě by mi stačil, jezdím sám.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Lukas-Peca



Založen: May 06, 2007
Příspěvky: 4147
Bydliště: Zlín

PříspěvekZaslal: čt březen 31 2022, 11:45    Předmět: Citovat

p32 napsal(a):
To ale tu spotřebu vidí potom hlavně na brzdovém obložení, protože tito lidé většinou nadměrně brzdí anebo potom tvrdí, "že oni nevěděli". Wink

To si pak ti lidi trochu protiřečí. Kdyby ten motor nejel, tak nebudou potřebovat brzdit. Brzdí se tehdy, když to jede příliš.

Ale jo, znám taky takové piloty, kterým felicie BMM bere dvanáct litrů, fabia 1,4 MPI osmnáct a tak podobně. Samozřejmě je to tím, že to auto stojí za hovno, v žádném případě ne schopnostmi dotyčné osoby za volantem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Hydrawerk



Založen: Dec 13, 2011
Příspěvky: 8004
Bydliště: Earth

PříspěvekZaslal: so duben 02 2022, 17:47    Předmět: Citovat

Ahoj, prosím o posouzení tohoto inzerátu. https://auto.bazos.cz/inzerat/149959559/prodavam-spolehliveho-drice-skoda-octavia-iii-combi.php?fbclid=IwAR1I1koi04BkLsWAilWQHOvYry7kzA6cvZXTuS6Tw2nfCgcTk3WhKeKdpbE
citace:
Prodávám spolehlivého dříče.
Kdo jste Octavii měl, víte, že je to kvalitní auto s dobrými jízdními vlastnostmi. Naše Octavia III Combi, kterou prodáváme z důvodu zakoupení většího vozu, má motor 1,6 TDI s výkonem 77Kkw.

Auto je ve velmi dobrém stavu, se servisní historií, nikdy nebylo bourané. Bylo vyrobeno v Česku a jsme jeho třetí majitelé. Najeto má 135 000 km. K vozu jsou dva klíče + sada letních a zimních kol.

Výbava:
Automatická dvouzónová klimatizace, tempomat, vyhřívané přední sedačky s bederní opěrkou, automatická světla, loketní opěrka, středový tunel s výdechy klimatizace na zadní sedadla, deaktivace airbagu spolujezdce, zadní parkovací čidla, mlhovky, odnímatelné tažné zařízení, originální radio, atd..

Auto bylo každoročně servisováno, z toho 6 let v autorizovaném servisu. Naposledy prošlo velkým servisem v listopadu 2021. V uplynulých dvou letech jsme vyměňovali brzdové kotouče, destičky a vodní pumpu.

Momentálně je auto komplet vyčištěné vč. tepování sedadel. Takže stačí sednout a jezdit.
Cena: 275 000 kč

Na Facebooku prodejce napsal ještě, že stáří vozu je 7 let.
Jestli to má navigaci, nevím, vypadá to dle fotek, že spíše ne.

_________________
01 02 03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hydrawerk



Založen: Dec 13, 2011
Příspěvky: 8004
Bydliště: Earth

PříspěvekZaslal: so duben 02 2022, 18:00    Předmět: Citovat

Jen tak pro porovnání jsem našel podobné auto. https://www.autoesa.cz/skoda/octavia/kombi/benzin/125236179
Stojí 240 000 Kč.
Takže ta cena na bazošu je asi skoro normální.

_________________
01 02 03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pikofarad



Založen: Dec 02, 2007
Příspěvky: 1425

PříspěvekZaslal: ne duben 03 2022, 22:40    Předmět: Citovat

Třetí majitel,dva s tím postavili barák.Výborná koupě Laughing Prodává to proto,že stačí sednout a jezdit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.26 sekund