Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15735 Bydliště: Olomouc
Zaslal: st březen 30 2022, 7:42 Předmět:
Je problémem každého soudruha, aby zvážil, co za kolik prodá nebo nakoupí. Autobazary se chovají naprosto stejně jako obyčejní lidé, nebo-li i obyčejní lidé v přímém prodeji se chovají stejně jako ti bazaristi. Pokud na to někdo nemá buňky, tak ať si s sebou vodí známého, co tomu rozumí.
OK, na áčka se tedy vykašlu. Sháním trojkovou Fabii kombi nejlépe po faceliftu, motor 1.0 81 kW. Našel jsem i na Škoda plus, tam už by to mělo být bezpečnější.
Nicméně zeptám se, jaké auto byste doporučili do 400 000 Kč? Denně dojíždím 2x 35 km. Raději benzín, než naftu. Velikostně cca jako ta Fabie III kombi.
Díky.
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15735 Bydliště: Olomouc
Zaslal: čt březen 31 2022, 7:19 Předmět:
Jednolitr na auto v kombíku není doslova ideální, zjisti si reálnou spotřebu po městě a jak to jede ve čtyřech osobách. Ten kombík ale asi potřebuješ z určitého důvodu a nákup té fábky jako ojeté od autorizovaného prodejce je vždy asi to nejvhodnější. Sice s tím zase tak moc neušetříš, ale máš to celé zkontrolované a výrazně menší riziko podvodu.
J...ojeté od autorizovaného prodejce je vždy asi to nejvhodnější. Sice s tím zase tak moc neušetříš, ale máš to celé zkontrolované a výrazně menší riziko podvodu.
Osoba blizka tak loni ucinila a velka spokojenost. Byl to Rencek kombik stary cca 3 roky.
Platba, prepis, technicky stav bez problemu.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32853 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt březen 31 2022, 7:58 Předmět:
krutor napsal(a):
OK, na áčka se tedy vykašlu. Sháním trojkovou Fabii kombi nejlépe po faceliftu, motor 1.0 81 kW. Našel jsem i na Škoda plus, tam už by to mělo být bezpečnější.
Nicméně zeptám se, jaké auto byste doporučili do 400 000 Kč? Denně dojíždím 2x 35 km. Raději benzín, než naftu. Velikostně cca jako ta Fabie III kombi.
Díky.
Dva roky zpátky mi na parkingu u Kaufu naprcal nějakej zmrd mýho Drobka tak, že to muselo do servisu (a samozřejmě ujel). Protože mám havárku s pojištěním mobility, servis mi půjčil zrovna tu tebou sháněnou fáfiju - trojkovou litrovku v kombíku. S atmosférickým trojhrncem, abych byl přesnej. Za ten necelej tejden, co jsem s ní popojížděl, jsem najel 78km s celkovou spotřebou (podle tankování) 11,5 litru - neboli mi to vychází na spotřebu 14,5 litru na 100. Nejvíc cest bylo po městě a do práce. Od tý doby nechci o trojhrncích s objemem litr nebo dokonce ještě míň ani slyšet - a už vůbec ne do auta s pohotovostní váhou přes tunu ... Osazovat tuhle kubaturu do auta velikosti ochcáfky, byť oturbenou, to fakt vymyslel chorej mozek typu gréténa ... Ten motor na takovou váhu samozřejmě výkon má, ale musí se točit - od 3000 vejš, což s omezovačem na 5000-5500 znamená buď furt řadit jak pitomec i při sebemenší změně rychlosti, nebo aspoň 7Q automat - kdo si tohle koupí, ten fakt musí prachy házet vidlema, protože v těch točkách ani spotřeba rozhodně není nízká. Tohle prostě soudruzi z Brusele těžce prokaučovali, když začali lidem prostřednictvím pokut výrobcům za laboratorně naměřený emise výslovně diktovat daunsajzink ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jan 14, 2017 Příspěvky: 125 Bydliště: Brno jako Brno
Zaslal: čt březen 31 2022, 8:34 Předmět:
Pokud jezdíš denně těch 2x 35km po městě, tak benzín, pokud jezdíš mimo město, pak už je na zváženou nafta, zvlášť v provedení kombík. Naftové opovržení časem vyprchá a nafta je pracant, kdo s ní slušně zachází, vydrží mu daleko víc, než benzín. Jen nedoporučuji žádné tuningové vychytávky a přečipování, jen stabilní motor s dobrou referencí. Těch 400k by ti na to mělo stačit. Dobře zajetá nafta je tak až po 60 tis. km, pak dokáže sloužit bez problémů statisíce dalších km. Nesmí ji ale tůrovat "". Jezdím na naftových osobákách přes 30let, prodával jsem i auto s nájezdem 450 tis. km ve výborném stavu jen s běžnou údržbou. Najedu při své obchodní a servisní činnosti cca 80 - 140 tis. km ročně, takže mi jich prošlo rukou docela dost, a různých značek, abych je mohl posoudit. Až na některé excesy u některých modelů je v mých očích po všech možných automobilkách asi nejpřijatelnější Škoda, ale záleží hodně na konkrétním typu motoru. _________________ ---------------------------------------------------------------------------
Krásné a příjemné věci by se neměly odkládat, nikdy nevíš, jestli se k nim budeš moci ještě vrátit ...
Založen: May 06, 2007 Příspěvky: 4147 Bydliště: Zlín
Zaslal: čt březen 31 2022, 9:04 Předmět:
EKKAR: ta čtrnáctilitrová spotřeba bude asi hlavně rukama a nohama. V práci máme octavie s litrovým turbem a jede to velmi přijatelně, spotřeba i po městě okolo 6 l. Točit to k omezovači není v žádném případě potřeba.
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15735 Bydliště: Olomouc
Zaslal: čt březen 31 2022, 9:51 Předmět:
A nemáte to jedno? Prostě bez turba (které je cenová katastrofa potom při opravě) se musí tak nějak váha auta srovnávat s nějakým obsahem motoru. Do jedné tuny litrový tříhrnek naprosto bez problémů. Na váhu 1,2-1,6 tuny zase motor 1,2-1,6 l, protože ten litrový je opravdu na to slabý. Samozřejmě, že rukama i nohama může být větší spotřeba, když je někdo zvyklý jen na to svoje. To ale tu spotřebu vidí potom hlavně na brzdovém obložení, protože tito lidé většinou nadměrně brzdí anebo potom tvrdí, "že oni nevěděli".
Jezdím mimo město. Byl bych samozřejmě raději za 1.2 TSI 4válec, ale sehnat hezkou Fabii s málo km je oříšek. Ten motor se tam dával do roku 2017. S tím 3válcem TSI 81 kW jsem se byl svézt ve Fabii kombi a určitě by mi stačil, jezdím sám.
Založen: May 06, 2007 Příspěvky: 4147 Bydliště: Zlín
Zaslal: čt březen 31 2022, 11:45 Předmět:
p32 napsal(a):
To ale tu spotřebu vidí potom hlavně na brzdovém obložení, protože tito lidé většinou nadměrně brzdí anebo potom tvrdí, "že oni nevěděli".
To si pak ti lidi trochu protiřečí. Kdyby ten motor nejel, tak nebudou potřebovat brzdit. Brzdí se tehdy, když to jede příliš.
Ale jo, znám taky takové piloty, kterým felicie BMM bere dvanáct litrů, fabia 1,4 MPI osmnáct a tak podobně. Samozřejmě je to tím, že to auto stojí za hovno, v žádném případě ne schopnostmi dotyčné osoby za volantem.
Prodávám spolehlivého dříče.
Kdo jste Octavii měl, víte, že je to kvalitní auto s dobrými jízdními vlastnostmi. Naše Octavia III Combi, kterou prodáváme z důvodu zakoupení většího vozu, má motor 1,6 TDI s výkonem 77Kkw.
Auto je ve velmi dobrém stavu, se servisní historií, nikdy nebylo bourané. Bylo vyrobeno v Česku a jsme jeho třetí majitelé. Najeto má 135 000 km. K vozu jsou dva klíče + sada letních a zimních kol.
Výbava:
Automatická dvouzónová klimatizace, tempomat, vyhřívané přední sedačky s bederní opěrkou, automatická světla, loketní opěrka, středový tunel s výdechy klimatizace na zadní sedadla, deaktivace airbagu spolujezdce, zadní parkovací čidla, mlhovky, odnímatelné tažné zařízení, originální radio, atd..
Auto bylo každoročně servisováno, z toho 6 let v autorizovaném servisu. Naposledy prošlo velkým servisem v listopadu 2021. V uplynulých dvou letech jsme vyměňovali brzdové kotouče, destičky a vodní pumpu.
Momentálně je auto komplet vyčištěné vč. tepování sedadel. Takže stačí sednout a jezdit.
Cena: 275 000 kč
Na Facebooku prodejce napsal ještě, že stáří vozu je 7 let.
Jestli to má navigaci, nevím, vypadá to dle fotek, že spíše ne. _________________ 010203
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.