Jo, zásilkovna. Objednával jsem a zvoli Z-box. Nevědomky jsem předpokládal, že to bude něco jako Alza-Box - mám kód, zadám ho do boxu a otevřou se správná dvířka. Jenže jaké bylo moje překvapení když jsem zjistil, že musím mít nainstalovanou nějakou trapnou appku. Oni ve své velkodušnosti předpokládají, že všichni mají telefon s Adroidem nebo od Applu. Pak ještě přišel email s žádostí o hodnocení obsluhy výdejního místa, takže Z-Box už nikdy.
Založen: Nov 27, 2018 Příspěvky: 485 Bydliště: Praha zapad
Zaslal: čt listopad 26 2020, 19:17 Předmět:
Česká pošta byli a jsou hov-da, naposledy dnes jsem stál v zimě frontu
u nás na návsi pro synův dárek k vánocům.
Nejdříve mě přechca-- firma co jsem objednával ten mobil, že změnili
zásilkovnu na českou poštu (asi covid) , potom automaticky balík do ruky
hodili k nám na smradlavou poštu !
Proč smradlavou ? Pani za přepážkou , tak smrdí, že když jdete v létě na
obecní úřad, který sídlí s poštou v jedné budově a ne malé, cejtíte tu voňavku
úplně všude
Nějak si na to ani po 20 letech co zde bydlim nemohu zvyknout ...
Založen: Jun 23, 2013 Příspěvky: 1085 Bydliště: Olomoucko
Zaslal: čt listopad 26 2020, 19:57 Předmět:
Pro mne jedině česká pošta. Naše slečna pošťačka 95 - 65 - 89, navíc příjemná, takže není co řešit. _________________ Sháním SM ELKA 21A, 6521, OKU101...
Koupím obrazovku Toshiba LR30477
Založen: Oct 31, 2007 Příspěvky: 2493 Bydliště: uz len Presov :)
Zaslal: pá listopad 27 2020, 7:56 Předmět:
Soemtron napsal(a):
Pro mne jedině česká pošta. Naše slečna pošťačka 95 - 65 - 89, navíc příjemná, takže není co řešit.
Chodi aj na kavu?
Co sa tyka zasielkovne, za mna plna spokojnost, obcas je to jedina cesta ako rozumne poslat zasielku do CR pripadne spat. Posta za to pyta ovela viac, zasielkovna myslim ze okolo 3 Eur, poslednykrat ked som posielal...
Založen: Nov 01, 2016 Příspěvky: 977 Bydliště: Dřísy nedaleko Staré Boleslavi
Zaslal: pá listopad 27 2020, 7:57 Předmět:
Zásilkovnu používám z nouze poté co skončila Uloženka. Připadá mi taková dost arogatní a "non-user-friendly".
Chtěl jsem používat službu Mezi námi, ale skončil jsem hned u prvního kroku "do telefonu si stáhněte aplikaci". Nemám chytrý telefon. Tak jsem si zřídil účet normálně přes www stránky jako u Uloženky. Ale běžným lidem bez IČO nepochopitelně neumožňují posílat bez dobírky, minimální částka dobírky je 75 korun. Výsledná částka za zaslání je kolikrát jako věštění z křišťálové koule, zejména když pak na účet posílají částky z dobírek různě hromadně, pokrácené o náklady na zaslání.
Jejich "operativnost" se plně projevila u zásilky, kterou jsem špatně zvážil a měla 21,2 kg. Přestože všechny zásilky podávám přímo na depu, a ještě ten den mi případně přijde email příplatku za "nadrozměr" tak u této zásilky mi cca po 4 dnech přišla informace že zásilka má "nadváhu" 1,2kg a bude se vracet do depa. Ihned jsem zavolal na uvedené číslo a požadoval informaci, kde ta momentálně zásilka je a že bych já nebo adresát v tom místě vyzvednul. Na to mi bylo odpovězeno že to nejde a po více než týdnu byla zásilka k vyzvednutí zpět v depu U Aborky. Celá ta sranda stála 320 korun...
Z trasování nic poznat nebylo a tak jsem podal požadavek na prošetření kde byla nadváha zjištěna a proč ji v tom místě nebylo možné vyzvednout. Ani po dvou týdnech nepřišla žádná odpověď. Že tho maj plný brejle asi ukazuje i tento jejich email:
Jaká je aktuální situace?
PPL a GLS s námi odmítli v roce 2020 spolupracovat. Kurýrní společnosti DPD, Geis a WeDo (dříve Intime) nás již v první pandemické vlně omezili maximálním počtem zásilek, které jim můžeme denně předat. Proto jsme byli nuceni zavést Vámi nepopulární kroky, kdy jsme museli zrušit přímé podání na konkrétní kurýry. S těmito limity pracujeme celý rok 2020 a bohužel jsme aktuálně od DPD a Geis (stejný majitel) opět obdrželi limitaci, a to o další 50% snížení stávajících limitů s okamžitou platností. Tento postoj zdůvodňují situací na logistickém trhu a náročnou vánoční sezónou.
Zásilkovna v přípravách pro letošní sezónu nic nepodcenila. Žel naši partneři z řad kurýrů se nás jako velkého zákazníka rozhodli omezit v počtu zásilek, které od nás přezmou. Ujišťujeme Vás, že se budeme maximálně snažit předat těmto dopravcům Vaše zásilky. Na druhé straně, denní limit, který můžeme těmto kurýrům předat, je jasně stanovený a nejsme schopni jej navýšit. Rozhodnutí kurýrních společností nejsme schopni jakkoli ovlivnit, je pro nás velmi nepříjemné, o to více, že se nacházíme v náročné vánoční sezóně.
Dočasné automatické přesměrování zásilek na nejbližší výdejní místa
Z výše uvedených důvodů jsme museli přistoupit k procesu automatického přesměrovávání některých zásilek, které budou nad limity kurýrů, na nejbližší vhodná výdejní místa Zásilkovny. Předpokládáme, že se bude jednat o nižší jednotky % všech zásilek k Doručení na adresu. Vaši zákazníci o tom budou řádně informováni pomocí e-mailů, SMS a push notifikací v mobilní aplikaci Zásilkovna. Dozví se tedy konkrétní informace k cílové adrese výdejního místa i důvody přesměrování. Následně pak standardně obdrží hesla k výdeji zásilek.
Vážení eshopaři, žádáme Vás o dvě věci:
v případě, že se rozhodnete službu Doručení na adresu dále využívat, prosíme vás o komunikaci na Vaše klienty, že zásilka může být, v případě vyčerpání maximálního denního limitu kurýrů a nemožnosti předání zásilky k Doručení na adresu, doručena na nejbližší výdejní místo.
pokud by Vám výše popsaný postup měl způsobovat komplikace a nevyhovoval Vám, tak prosím službu Doručení na adresu ve svém e-shopu dočasně vypněte.
Snažíme se v Zásilkovně udělat maximum pro to, abychom všechny Vaše zásilky a vánoční dárky doručili včas. Na standardní službu Doručení na výdejní místa nebude mít tato změna žádný vliv.
Zkušenosti za pár let jako příjemce jen pozitivní, přijde SMS, vyzvednu, trvá to na rozdíl od pošty dvacet sekund.
Zkušenost s odesíláním zatím 1x, nemám šmatlafonní "aplikaci" takže kód přes mládež, poté taky bez problémů.
To, že Pošta následně po Zásilkovně přijde s foneticky podobnou "Balíkovnou", nic na osudu tlející, plesnivé a byrokratické Pošty nezmění. Ještě se prý zbaví asi 2500 lidí, to bude pak už vůbec loterie.
Založen: Mar 29, 2009 Příspěvky: 4010 Bydliště: Olomouc
Zaslal: pá listopad 27 2020, 11:21 Předmět:
houmr:
Dozví se tedy konkrétní informace k cílové adrese výdejního místa i důvody přesměrování. Doručení na výdejní místa nebude mít tato změna žádný vliv.
To je možné ale Zásilkovna ani odesílatele ani příjemce neupozornila. Navíc výdejní místo je pro příjemce nedostupné časově i místem.
Na maily Zásilkovna nereaguje, telefon je pro daný účel nepoužitelný. Jen strojově opakuje místo uložení.
Pokud se Zásilkovnou spolupracuješ, tak si na tyhle postupy dej pozor.
Založen: Mar 29, 2009 Příspěvky: 4010 Bydliště: Olomouc
Zaslal: pá listopad 27 2020, 11:25 Předmět:
zdenoeddie napsal(a):
Soemtron napsal(a):
Pro mne jedině česká pošta. Naše slečna pošťačka 95 - 65 - 89, navíc příjemná, takže není co řešit.
Chodi aj na kavu?
Co sa tyka zasielkovne, za mna plna spokojnost, obcas je to jedina cesta ako rozumne poslat zasielku do CR pripadne spat. Posta za to pyta ovela viac, zasielkovna myslim ze okolo 3 Eur, poslednykrat ked som posielal...
Se zásilkovnou na Slovensko jsem zatím neměl problémy, vše rychle do dalšího dne.
Založen: Feb 17, 2017 Příspěvky: 640 Bydliště: Staré Město (UH)
Zaslal: po listopad 30 2020, 20:22 Předmět:
Takže po dnešku musím odesílání balíčků přes zásilkovnu přehodnotit. Je sice rychlá, to je fakt, že nejde poslat obyčejný balíček bez dobírky za míň jak 75,-kč, které zaplatí příjemce budiž - je to lepší než kdyby mi měl to "poštovné" přeposílat. Ale že mi zásilkovna naúčtuje další poplatek za službu, je už moc... To už je opravdu levnější pošta (i když o hóóóódně pomalejší)... Myslím, že tímhle pomalu začíná Zásilkovna sama sebe pohřbívat... Bohužel...
Založen: Jan 19, 2005 Příspěvky: 3377 Bydliště: Haná / N.J.
Zaslal: po listopad 30 2020, 21:24 Předmět:
Zajímavé, nikdy sem neměl problém (v Aplikaci) že bych měl cokoliv doplácet atd.
Dnes zabaleny tři věci k odeslání. Někdy jen musím mrknout na volné kapacity pobočky, ale těch je dnes tolik že není většinou problém najít v blízkém okolí další...
Založen: Oct 11, 2008 Příspěvky: 6103 Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Zaslal: po listopad 30 2020, 22:14 Předmět:
Rellik napsal(a):
že nejde poslat obyčejný balíček bez dobírky za míň jak 75,-kč, které zaplatí příjemce budiž - je to lepší než kdyby mi měl to "poštovné" přeposílat. Ale že mi zásilkovna naúčtuje další poplatek za službu, je už moc... To už je opravdu levnější pošta
Nevím, co tě překvapuje na tom, že když poštovné + doběrečné dělá víc, než vybraná dobírka, tak po tobě chce rozdíl doplatit. Už jsi někdy zkusil něco poslat na dobírku Českou poštou? To teprv budeš koukat, na kolik to přijde.
Založen: May 13, 2009 Příspěvky: 5020 Bydliště: BA-Petržalka :(
Zaslal: út prosinec 01 2020, 0:16 Předmět:
Mňa tiež takto napálili. Z tých ich faktúr sa nedá nič moc vyčítať, ale v histórie zásielok som našiel, že sa pripláca poplatok za platbu kartou na pobočke. A to zrejme podľa dobierkovej sumy, raz to bolo pár centov, raz až cez 80. Skrátka plus 80 centov za to že dotyčný platil kartou. Keby platil hotovosťou, tých 80 centov doplácať nemusím. Že by som sa nabudúce spýtal dopredu že či mieni platiť kartou, že mu pripočítam 80 centov?
S tou minimálnou cenou dobierky je to fakt blbosť, to asi majú aby nejaké percento išlo cez poplatky platby kartou spoločnosti VISA. Ochrana proti nezaplateniu poštovného to asi nebude, lebo najprv mi CELÚ sumu dobierky pripísali na účet, a následne chceli zaplatiť poštovné na ich účet. To si nemohli rovno odpočítať ich poplatky a zaplatiť mi iba zvyšok? Predtým to tak robili, až v posledom čase sa im to nejako pokašlalo. _________________ Silou vybrať peniaze od ľudí a následne za ne spraviť niečo proti ľuďom, s čím nesúhlasia, to je civilizácia?! Tento systém je chorý a vedie do záhuby.
Ideológie developerov niesu kompatibilné so šťastným životom.
S kartou maji skvelou akci u skreta. Kdyz zaplatis kartou mastercard, mas postovne pri zasilce nad 500,- zdarma. A pri platbe kartou ti nenapadne strhnou 2,5% celkove castky...
Založen: Feb 17, 2017 Příspěvky: 640 Bydliště: Staré Město (UH)
Zaslal: út prosinec 01 2020, 6:52 Předmět:
tomasjedno: To byla zásilka bez dobírky - dobírka jen jejich minimálních 75,-kč - platí příjemce za to že mu to dovezli. Já z toho nemám ani korunu. Tu platbu kartou si ověřím u příjemce... To jediné by asi nějak sedělo...
EDIT: takže dotyčný platil hotově... Tak nevím, kde přišli na těch dalších 5kč...
EDIT EDIT: podle tohoto by byl příplatek za platbu kartou, ta ovšem neproběhla...
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.