Z toho jsem to vydedukoval. A jak se dají normálně uvařit brzdy? _________________ Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Gravidity se nekoná. Na jaře 2023 zásyp. 20.4.2023 vyjel z dolu poslední vozík. 2.5.2023 se zastavuje hlavní ventilátor.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32091 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po duben 13 2020, 19:33 Předmět:
MiraSt napsal(a):
EKKAR napsal(a):
sjížděl jakejsi dvoukilákovej kopec.
Z toho jsem to vydedukoval. A jak se dají normálně uvařit brzdy?
U Starline jednoduše - stačí párkrát po sobě prudčejc zabrzdit třeba v prudších serpentýnách. Nemají tak dobrej odvod tepla do brzdiče, protože mají tenčí ten základnovej plech, kterej je pro desky nejdůležitější jako přenosovej element jak v jednom směru pro přítlačnou sílu, tak směrem opačným pro teplo - a prostě začnou vadnout dřív. Vím o člověku, kterej po absolvování cesty, při který musel spěchat a absolvoval i tenhle úsek, tak přestože do tý doby prej taky nic jinýho než Starline na svý auto nekupoval, dva dny potom jel do servisu a nechal si desky vyměnit, i když je předtím měl jen několik dní čerstvě měněný - a už nechce o Starline ani slyšet ... Ten úsek má v průměru o maličko menší, než 5% klesání, ale je to z větší části trať závodu do vrchu "Ústecká 21", takže krpálek výživnej. A "asi ho něco vylekalo" ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Ale o tom to je. Pokud člověk jede jak Lacko na Mosteckým okruhu tak se nedivím. Taky když člověk stojí z kopce na brzdě místo toho aby dal třeba dvojku a držel to na motoru. Proto se tak "naivně" ptám. Obecně mám více takových podobných otázek ohledně aut v jiných vláknech. Taky bych se mohl zeptat jak se dá "uvařit" brzdová kapalina, ale to bych už chtěl příliš. Já s oblibou reaguju na novináře kteří takové katastrofické scénaře píší a pak se všeobecně ptám kdo má jakou zkušenost. S čímkoliv co se týká aut a jejich chování v provozu. Ono to totiž někdy popírá zákony fyziky, a pak se ozvu. _________________ Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Gravidity se nekoná. Na jaře 2023 zásyp. 20.4.2023 vyjel z dolu poslední vozík. 2.5.2023 se zastavuje hlavní ventilátor.
Předloni jsem si objednal kotouče i destičky od Bosche. Kotouče Made in China, destičky Made in Poland. Provedení slušný, jen jsem zapoměl, že když jsem auto kupoval, sami mi původní destičky Bosch vepředu vyměnili, protože pískaly. (Auto najelo 25 tis km u Citroena jako služební). Po tech letech se na pískání nic nezměnilo.
Na brzdy se me taky osvedcila kombinace brembo/textar, docela to i vydrzi.
Nemate nekdo zkusenost s chinskou znackou GSP? Potrebuju komplet poloosu a bohuzel nikde nic jinyho na sklade nemaji. Autorizak umi sehnat original z D , ale uplne nevi kdy by byla, a za dost prehnanou cenu.
To GSP je ale podezrele levny (2400kc). Takze zkusit rejzi, nebo vzit original a pockat?
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32091 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so duben 18 2020, 18:36 Předmět:
Srát na rejži ... už toho myslím pokurwili dost včetně týhle pandemie, na co jim ještě dál podporovat jejich šmejdování? _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.