Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: čt květen 09 2019, 7:59 Předmět:
No otacky som zmeral laserovym meracom a na volnobehu toci nieco cez 15000rpm ale s velkym 30mm karburatorom, ma to aj lepsi zvuk z vyfuku ako s 21mm karbecom.
Ale mam problem a to taky, ze moto je s 30mm zivsia odspodu ale nedosiahnem bohviejaku maximalku. Z mierneho kopca dosiahnem max. 110kmh a to musim velmi jemne pridavat plyn, lebo ked pridam viac tak j uasi zahlti, prechlasce a pak nejde do otacok, vytoci len okolo 7000rpm a ma taky dunivy zvuk. No a aked dosiahnem tych 110kmh tak ked co i len jemne pridam lyn tak viac uz nedosiahnem ale motor pocujem ze bezi a ked pridam viac tak len huci duni a viac neroztiahnem. Preco ???
Ihla v karbeci je na najnizsie aby slo co najmenej benzinu, oilmaster je napojeny do sacej priruby, olen na oilmasteri teda davkovanei som pridal a daco som i cvrkol do nadrze - oleja - pre istotu. Dymit dymi dost ale racej nak dymi akoby sa masa zadriet, len ci nieje moc oleja a zanasa zadusa sviecku ??? Karbec je 30mm flachsieber naraku v2 s power jet. Filter zatial nemam, mam natiahnutu len silonku pritiahnutu eskapaskou, nebude v tom problem ze nema protitlak od boxi s filtrom ? Ale box sa mi tam nezmesti, cize pojde sportovy filter. Bez ten silonky ide lepsie ale i tak ju zahlti ked prudsie pridam, ale vsimol som, si ze ju nemusim vobec vytacat aby som dosiahol napr 90kmh, ako s 21mm karbecom tam som musel tocit hodne. Ono do 6500rpm s 21mm karbeocm to bohviejako netahalo a az od 6500rpm po prudkom pridani zdrapila a tahala az do 10000rpm ale teraz ten zatah ked ma nastat od 6500rpm tak ju zahlti ale po 6500rpm je podstatne zivsia teda asi ma vecsi krutiak ako s 21mm karbecom.
Moze to byt i vyfukom ? Mam leo vince v6 a ten je primarne urceny pre 50cm valec ale kamos tvrdi ze je to jedno, restrikcia z neho je vybrata. No v datashette od vyfuku pisu, ze pracuje od 6500rpm po 10500rpm, cize co ak viac nepusti rpm ? Mam druhy vyfuk Yasuni R3 skusal som i s nim a chovalo sa to tusim ze stejne len zatah bol od vecsi ale az od 9000rpm ale po prudsom pridani tiez ju zahltilo, proste zacne to len hucat a netaha a nejde moc do otacok. Sviecka cierna mokra. Ale vcera som sa bol previest a s plynom som robil velmi jemne a sviecka bola taka do biela to iskriste, teda polka iskrista cierna a polka biela nechapem a zavit cierny od oleja asi. Zapalovanie je CDI neomezena otvorena, ktora si zrejme meni predstih s rastucimi otackami pre zvysenie vykonu, nemoze i toto robit problemy ?
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5
Strana 5 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.