To těsnění se při troše snahy a pečlivosti vyrobit samozřejmě dá i "na koleně" pomocí malé ruční frézky. Ovšem musí to být z materiálu, který benzín nerozpouští a to obyčejná guma není. Dříve se vyrábělo např. z korku, z něhož se to podařilo úspěšně vyrobit i mně.
Ale je to jenom jedno z míst, kde může být problém.
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: čt duben 04 2019, 12:03 Předmět:
Hmmm, mrknem sa dnes na to odvetranie nadrze a skusim dat prec ten podtlakovy ventil paliva,,, ale cez neho ide aj ten ony co meria stav paliva v nadrzi.
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: st duben 10 2019, 9:31 Předmět:
No takze tym to neni...
Nahodil som aj druhy vyfuk Yasuni R3, cakal som ze pojde lepsie ale nie, odspodu je to mrtve az po 8000ot kde zacina ozivat a najveci zatah je od 9000ot po 10000ot co je maximum...
Da sa nejak posunut krutiak do nisich otacok ? Viem ze ladakom sa pride o cast krutiaku ale so starym vyfuk to slo odspodu lepsie - leo vince V6 ale ten je vraj urceny len pre 50cm valce a ja mam TPR big bore 86cm. Skusal som dat aj veciu trysku ale bezozmeny aj posuvat ihlu... najlepsie ide s tryskou 90 a ihlou na prvom zareze zhora.
Niekedy zacne trhat uz pri 75kmh a niekedy taha az do 105kmh. Ono ked trhne zhasne motor, musim pustit plyn a pak pridat aby sa chytil a dookola. Ci vypadne iskra alebo nestiha benzin bohovie, ale vravim trysku som tam mal aj 100vku a chovalo sa to stejne. Zeby nestihalo zapalovanie ? Lebo to je povodne co bolo pre 50 valec, premyslam nad tymto - https://www.scooter-tuning.sk/product_details.php?item_id=6143 ale co to ma nejaky zmysel menit. Ved je to jenom cievocka ktora robi napetie do VN cievky tak aky je rozdiel mezi 350e zapalovanim a zapalovanim za 20e co je jedna cievocka a VN cievka. Ja tam mam este CDI riadiacku - neomezenu tuningovu myslel som ze to pojde lepsie ako s povodnou ale prdlajs tak isto Mozno poladit predzapal, lebo pre kit tpr 86 co tam mam pisu zapalovanie na 17 stupnov a ja mam bohvie ako, neviem ako sa to meria, ale je tak ako bolo pre 50 valec cize je mozne ze v tom bude problem.
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: st duben 10 2019, 12:27 Předmět:
No jo, je to fuk.. len ma laka ten vykon... ale zrejme sa na to vyprdnem. Zivotnost motora ide rapidne dole a spotreba hore a je lepsie ci na plnej nadrzi prejdem vyse 100km alebo ani 50 s tym ze budem mat vyssi vykon na ukor spotreby a zivotnosti motoru, no jeb... na to. Ale zaujima ma to ako s toho dostali vyse 150kmh a ide im to v stvorke na zadne, asi velky karbec a ine zapalovanie.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32107 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st duben 10 2019, 13:23 Předmět:
Začni študovat dynamiku kapalin a plynů, vliv vnitřního povrchu a úhlu zahnutí průtočnýho kanálu na rychlost a způsob proudění a další vlivy na pohybující se plyn. Pak pochopíš. Zatím na to čumíš s prominutím jak panic na ženskej rozkrok a nechápeš proč ti to jen hučí, ale nejede. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: st duben 10 2019, 13:29 Předmět:
EKKAR - hmmmm to si trafil ted. Ono je to hotova veda, daco som o tom uz cital. Takze vratim moto do povodneho stavu... nastudujem a pak sa bude MOZNO tunit. Len ma stve to ze raz zacne trhat pri 70kmh a inokedy pri 105 a dakedy to neurobi.
Založen: Oct 11, 2008 Příspěvky: 6122 Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Zaslal: st duben 10 2019, 14:28 Předmět:
yesper26 napsal(a):
Ale zaujima ma to ako ... ide im to v stvorke na zadne...
Zkus trochu počítat. Aby motorku postavili na zadní, potřebují jí alespoň na nějakou tu desetinu sekundy udělit zrychlení cca 1 g. To při rychlosti 20 m/s (=72 km/h) a hmotnosti motorky + jezdce 160 kg znamená potřebný výkon 42 hp. To z toho motůrku asi těžko dostali, takže tomu museli trochu pomoct. Posunout těžiště dozadu, nechat proklouznout spojku až do max. otáček a pak prudce pustit...
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: st duben 10 2019, 15:09 Předmět:
Nooo ano, ten kit tpr86 cm vraj dava bez velkeho ladenia 25HP, s ladenim to bude rozhodne viacej. Ono v tych videach sice nevidno ci ide cez spojku abo nie ale asi ide. Mne to na zadne da v jednotke cez spojku, plyn tak do polky, kebyze dam viac tak ma asi prehodi. Nejdem s tym spekulovat prdim na to, vratim povodny vyfuk, nasiel som zaujimavy clanok, kde su presne rozpisane vyfuky a ten leo vince zacita tahat uz od 6000ot kdezto ten yasuni oziva az pri 10000 a jeho maximum je az pri 15000 rpm, kedy zivotnost motoru rapidne klesa. Cize prdim na to.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32107 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt duben 11 2019, 8:06 Předmět:
Už jsem ti napsal abys začal študovat dynamiku proudění kapalin a plynů - až do určitejch mezí se chovají shodně. Tvůj problém je v tom, že prostě daným tvarem, dýlkou a třeba i zahnutím a vnitřní drsností sacího potrubí je způsobený, že jím bez omezení nedokáže projít víc vzduchu za vteřinu, než co dovolí motoru roztočit se na těch asi 10 tisíc. Další zvýšení bys docílil třeba zvětšením průměru a hlavně zmenšením drsnosti vnitřního povrchu a odstraněním hran a vyhlazením přechodů. Tím odstraníš zdroj turbulencí = víření brzdící ten vzduch. Další viník může bejt rezonance v sání - to odstraníš jedině změnou dýlky kanálu...
Prostě študuj, uč se, zkoušej - ale buď si jistej, že jednoduchý to není. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: čt duben 11 2019, 8:39 Předmět:
Noooo, jj toto je mi uz jasne, lenze ono to vytoci presne 10000rpm a dost, cize vyfukom to nebude. Kamos ma podobnu moto s tymto istym motorom ale nema riadiacku CDI a jemu to toci 15000, lenze nad 11000 nejde lebo mu odpali ziarovky - nefunguje mu dobre regulator. Vyfuk ma este horsi nez ja, zrejme ma stock Gianelli ale nerachoce mu tak jako mne, lebo ja mam ladak ja mam pocit, ze to stale mi omezuje ta riadiacka CDI ale tu som menil za neomezenu. Pozriem sa este raz an cievocku, ktora robi napetie pre VN cievku.. totiz nejde z nej jeden kablik ale dva alebo az tri. Jeden ide priamo do CDI a z CDI ide na VN cievku, cize do zapalovania keca CDI - toto kamos nema, on ma len cievocku a z nej kablik do VN cievky. Ja mam este cidlo tpeloty motora a cidlo teploty okolia, asi to podla tepl. okolia nastavuje predstih a v tom moze byt problem... Otacky som meral laserovym meracom... moja presne 10000 a kamosova 12000 a viac.
Tvoje CDI je programovací. Dá se programovat nastavení max. otáček a dvě různé charakteristiky (mapy) CDI.
Máš ji správně naprogramovanou? Přepínač ti omezuje na jakou rychlost? Podle tvých sdělení to vypadá, že může být problém pravě v jednotce.
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: čt duben 11 2019, 10:51 Předmět:
Jj viem, ze je programovaci. Ma dve mapy. Ale ani ta toho svateho mi to nejde prepnut na tu druhu mapu, robim presne podla navodu co je k CDI.. asi bude problem v zapojeni... konecne som nasiel schemu moto tak sa na to mrknem. Prepinac omezuje na 45kmh. Ale zeby sa dali programovat aj max. otacky ? Hmmmm, lebo o tom sa v navode k CDI nepise, siiice je tam neco o tom prepinaci, omezovaci ale len na rychlost 45kmh. Napadla ma este jedna vec, ono to VRAJ meria otacky kolesa a rychlost a podla toho upravuje variabilne predzapal a asi aj podla teploty okolia - ma to cidlo. Tak zeby som skusil odpojit tachometer a skusil, ci to vytoci pak viac, ono to ani na mieste viac ako 10tis rpm nevytoci. CDI vraj ma ist az do 20000tis . A nemozu tie otacky byt omezene este cievockou co robi napetie pre VN cievku ze to nestiha ? Ale asi nie kedze to zastavi presne na 10000rpm.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5Další
Strana 3 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.