Zaslal: so březen 09 2019, 12:24 Předmět: přepil se motor
Potkalo mě zaplavení klikové skříně u Simsona, nezavřeným protékajícím karburátorem tam natekl benzín pod píst, při protáčení s vyšroubovanou svíčkou dírou vyšplíchává benzínová pěna, ozývají se klokotavé zvuky, svíčku to samozřejmě okamžitě zaleje. Jak to vysušit bez rozebrání??
Založen: Feb 24, 2007 Příspěvky: 3995 Bydliště: Zlínsko
Zaslal: so březen 09 2019, 12:30 Předmět:
Prostě to vyfluskej ven otvorem svíčky. Stalo se mi to několikrát u pincka. _________________ To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.
Dvakrát jsem to vyšplíchával asi čtvrthodinovým protáčením a není znát, že by něco ubylo. Přece jen ten čas na zaplavení byl nesrovnatelně delší, možná dva měsíce.
Založen: Nov 05, 2005 Příspěvky: 642 Bydliště: Liberec
Zaslal: so březen 09 2019, 12:38 Předmět:
Vyndej svíčku, dej tam ze jedna vypni zapalování a pusť to z kopce nebo ať tě někdo chvíli tlačí. Pak tam dej vypálenou svíčku nad pb hořákem a musí to běžet.
Založen: Feb 24, 2007 Příspěvky: 3995 Bydliště: Zlínsko
Zaslal: so březen 09 2019, 12:47 Předmět:
To se prostě musí vyplivat dlouho. Hlavně mušíš mít zastaven přívod benzínu _________________ To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33715 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so březen 09 2019, 14:45 Předmět:
A jestli se ti s tím nechce běhat, tak musíš sundat hlavu i válec a píst nechat celej den vyvěšenej jen na čepu ven z karteru, aby ten nateklej benál měl čas tou mezerou mezi pístem a karterama vyprchat ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2727 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: so březen 09 2019, 15:15 Předmět:
Vypustil bych nádrž a otočil celej prskolet vzhůru kolama a vyšroubovanou svíčkou nechat vytéct. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: Feb 24, 2007 Příspěvky: 3995 Bydliště: Zlínsko
Zaslal: so březen 09 2019, 15:53 Předmět:
Kluci co tady blbnete s takovou akrobacií? Přece je to doutakt a ten má kanálek pro výfuk zespod válce,tak tama to vyteče spolehlivě do výfuku. To co mu radíte způsobí jen to,že mu sajrajt z výfuku nateče do válce a při pohybu pístu ten karbon z výfuku počkrábe vložku.
Otáčet motorku je shodné s likvidací motoru _________________ To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.
Založen: May 21, 2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: near Liberec (JO70MT)
Zaslal: so březen 09 2019, 16:15 Předmět:
Soused odvedle má nějakou stařičkou motorovou pilu a když se mu tohle občas stane tak shodí kryt se startovací šňůrou, místo ní připojí velkou ruční vrtačku a nechá to tak dvě, tři minuty naprázdno, bez svíčky, točit. Pak našroubuje svíčku a tou vrtačkou točí tak dlouho až to chytne. Zatím byl vždycky úspěšný, i když nás stojí kolem něj skupinka radilů a hecařů s různými nápady - i na nedaleký sběrný dvůr.
Založen: Feb 24, 2007 Příspěvky: 3995 Bydliště: Zlínsko
Zaslal: so březen 09 2019, 16:58 Předmět:
To snad záleží na tom jak je válec fyzicky na té motorce. Pokud by měl takhle jak jste mu popsali ten benzín vylít z prostoru pod pístem,tak jse mu zapoměli říct,že má odmontovat výfuk,aby se ten carbon nedostal do válce. Pokud se to na té wikipedii jeví jinak,tak si otoč monitor o 90 stupňů.
Nebo si najdi fotku Simsona _________________ To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33715 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so březen 09 2019, 18:36 Předmět:
Simál má válec šikmej, skloněnej asi o 30° od svislice směrem dopředu. Vejfukovej kanál je jeden, směřovanej kolmo k ose válce a úhlově natočenej směrem dopředu po směru jízdy. Přefukový kanály jsou pokud vím dva, na každý straně jeden. A sací kanál je na zadní straně válce, zas jenom jeden a kolmo v podélný ose válce ... A je jedno, jestli je to provedení normální, nebo enduro, nebo skútr. Někdo tady neumí číst (že to je simson se píše už v prvním postu vlákna) a usmyslel si, že bude radit podle pařeza/fichtla s jeho ležatým válcem ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 24, 2007 Příspěvky: 3995 Bydliště: Zlínsko
Zaslal: so březen 09 2019, 19:17 Předmět:
EKKAre v tom výfuku bude nafluskáno něco benzínu a jak to nahneš,aby jsi to převrátil,tak ten benzín,který uvolnil sajrajt z výfuku nateče do válce. Když to fluská otvorem svíčky,tak myslíš,že do toho výfuku se to nedostalo? I když je válec nakloněn směrem nahoru na rozdíl od fixtla. To už je lepší ten výfuk odšroubovat a vyfluskat to tama a hlavně nic nepřevracet ať to vyteče.
Na druhou stranu tohle nikdy nebyl až tak velký problém.Prostě se to odvětralo přes svíčkový otvor a vždy to zase chytlo. _________________ To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.
Založen: Nov 28, 2006 Příspěvky: 12404 Bydliště: Česká Třebová
Zaslal: so březen 09 2019, 19:20 Předmět:
podle mě stačí zavřít kohout z nádrže, vyndat svíčku a tlačit se zařazeným 1. rychlostním stupněm . . .
samozřejmě, že musí být "plyn" na plno !
pak dát zpátky dobrou svíčku(odzkoušet jiskru) a zase chvilku tlačit . . .
motor musí pak chytnout a běžet . . .
pokud se tak nestane, hledej chybu ve slabém zapalování . . .
Dík za rozmanité názory, bohužel zatím se nic nejeví jak účinné. Na překlæpění nemám mechanizaci ani lidi ani chuť, stroj je v místě kde je to buď do kopce nebo z kopce, pokusně to odtlačit daleko a pak po neúspěchu se sápat zpátky, na to není kondice. Když sundám válec, bude pak potřeba asi nové těsnění.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3Další
Strana 1 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.