Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32107 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne únor 24 2019, 14:12 Předmět:
1) není to přihlášený = klidně to může bejt auto, který už je někde v €U zlividovaný jako totálka, protože to je pojišťovnou zaplacená čórka prodaná bez možnosti další registrace jen na ND - ať ho majitel přihlásí a pak nabídne ke koupi.
2) ze stejnýho důvodu ti to můžou na evidenčce zabavit, protože to má záznam jako čórka.
3) nemáš žádnej záznam z STK libovolnýho státu, kde by byly potvrzený ty kilometry. Klidně to může mít nalítáno 2x tolik, je to 17 let stará kára.
4) je to třídvéřák - věc možná ještě horší neř tříválec. Kromě toho, že potřebuješ 1,5x tolik místa na šířku na zaparkování ve srovnání s 5-dvířkem, má to sklopný přední sedačky, přes který se leze dozadu = zadní sedáky jsou na h0vn0 přístupný pro nástup i pro výstup plus daleko horší pevnost předních sedaček, půlka pasivní bezpečnosti je v prdeli.
Mám pokračovat? _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 5919 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: ne únor 24 2019, 14:15 Předmět:
Myslel som si, že by sa ľahšie nasadalo. Švagor mal Fiat Bravo trojdverové, tak som sa toho nebál. Ale s ostatným máš pravdu. Doteraz som sa neprihláseným vyhýbal a i budem.
Ďakujem za varovanie.
Nepřihlášené auto v bazaru je úplně normální věc. Nebudou tu přihlašovat všechno co dovezou, aby to pak nikdo nekoupil. Projevíš-li o auto zájem, pak ti ho samozřejmě přihlásí. _________________ Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 5919 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: ne únor 24 2019, 15:37 Předmět:
HTP som obchádzal, ale. Poznáte to niekto? Tiež tak hučí teťaz, ako v 47kW Fábii? Ako reaguje na plynový pedál? Alebo inak: Poznal by som rozdiel po presadnutí z Fábie 1?
Nedostatočná antikorózna úprava. Tá je u mňa prvá. Viac tu vo videu. Tak nič.
Dušane, JAKÝKOLIV polo s HTP motorem je jenom překarosovaná fábule. I když vono je to ve skutečnosti vobráceně, pola jsou "dárci techniky" a fábule je "potomek". A ještě ke všemu v důsledku nemalejch omezení nadiktovanejch Vlkohradem dost zkriplovanej potomek - nejde o prostor, ale o některý vejbavový prvky, nejvyšší výkonový varianty pohonů i podvozků atd. Jedničková fábule ještě mohla mít verzi s dvoulitrem 85kW benzín atmo, ale dvojková už nesměla dostat nic výkonnějšího než 77kW 1,6 benzín atmo nebo 1,9 dehet turbo, trojková už nesmí dostat ani libovolnej čtyřválec. Polo mělo v několika generacích i čtyřkolku - fábule nikdy. Ale polo 1,2 51kW má prostě pod kapotou ÚPLNĚ IDENTICKOU HAŤAPKU jako fábule 1,2HTP 51kW (platí to i pro verzi s motorem 40/47kW se všema problémama s její 6-ventilovou hlavou ´podpalování vejfukáčů a tím ztráta komprese ...). Jenom se na polo nevztahovalo to třípísmenkový označení na prdeli ....
_________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 5919 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: ne únor 24 2019, 16:30 Předmět:
Hm ďakujem za pripomenutie. Tak potom otázka by stála, či za prvé uvedený motor (r. 2009) bzučí tiež ako jeho predchodca a za druhé, ako reaguje na plynový pedál, či bola nejaká úprava. Ale ochrana kastle to pokazila.
Boli tie autá ešte v zinku, alebo už z pokovených plechov?
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32107 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne únor 24 2019, 16:42 Předmět:
Tříválce vrčej jako šicí stroj furt, ať mají obsah dvanáct deci nebo jen litr a turbo k tomu. Tam změnu nehledej. Na plyn reagujou všecky velice živě, jsou na to speciálně nastavený včetně sestavení převodů a namapování paliva/zapalování. Akorát jim všem prostě nad 4000RPM dojde dech, protože prostě objem ničím nenahradíš a jejich výkon končí právě kvůli tomu solidnímu zátahu zespodu už na těch zhruba 4500RPM. Příčinou jsou omezený sací a vejfukový průřezy, který prostě nedovolujou bez turba dostatečně rychlý plnění a vyfukování válců. Jedině turba (starší 4válce 1,2TSI = dneska už nevyráběný a jejich nástupníci = 3-válce 1.0TSI 66 a 81kW) mají dostatek krouťáku na to, aby mohly používat těžký zpřevodování, takže jsou nastavený tak, že táhnou ještě na zhruba 5500RPM.
A zinkování se pokud vím furt dělá ponořením celý posvařovaný kastle do zinku - z předem pozinkovanýho plechu se dělaj jen některý karosářský ND, kde pozinkování nevadí příslušnýmu svařování - pozinková vrstva brání odporovýmu svařování bodem nebo švem. Plechy na kastli se kvůli tomu předem zinkovat nemůžou, nedaly by se pak posvařovat s příslušnýma výztužnýma dílama z vysokopevnostních ocelí. Zinkovat se musí až celej finální svařenec. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 5919 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: ne únor 24 2019, 17:03 Předmět:
Niekde som zachytil, že nové autá sa už varia z pozinkovaných plechov. Podrobnosti nepoznám.
Ohľadne zvuku HTP som myslel bzukot reťaze. R. 2009, to by už mohla byť tá inovovaná, preto ten dotaz.
Reakcia na plynák mi nepripadá promptná, na parkovisku kľudne sekunda. Už za jazdy menej. Už keď sa roztočí, tak záťah má, viď sprevodovanie a i krúťak v oblasti 3k. Ale ten prieťah ma furt štve. Stále ho neviem odhadnúť pri preraďovaní.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32107 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne únor 24 2019, 17:21 Předmět:
Tak udělej jednu věc - votevři kapotu, povol svorku na záporným vývodu baterky, odpoj ji, šáhni na palubku, zapni s tou vypnutou baterkou světla, napočítej do 10, světla zas vypni, zapni klíček zapalování do 1. polohy a tu baterku zase připoj. Samozřejmostí je šaltrklacek v neutrálu a zatažená ručka, €urochujer si určitě i založí klíny pod kola. Tím, že vypneš baterku a znovu ji připojíš se zapnutým klíčkem se vymažou adaptivní hodnoty v ŘJ a motor bude prvních 50km "číst" jak se k němu chováš. Pokud během těch prvních km budeš šlapat na plyn ostřejším tempem, motor víc vytáčet a třeba i dolů řadit s meziplynem, zapíšou se do ŘJ ty adaptivní hodnoty s kratšíma časama - doslova tak budeš auto znovu učit jezdit. Takže si to načasuj tak, abys to udělal s vohřátým motorem a pak hned vyraz na nějakou trasu, kde se nebojíš tomu autu dát napít. Auto musí bejt motoricky bezvadný, žádný 5 let starý svíce nebo pětiletej volej a desetiletý filtry v něm. A pak se pochlub - mám vyzkoušený, že i naprosto líná haťapice byla po takovýhle "italský servisní kůře" k nepoznání, její majitel na mě čuměl jak na blba, když jsem mu tvrdil, že oprava ho bude stát půl nádrže, kterou mu během ní vyjedu - "otočil" jsem se i s ním na sedadle spolujezdce z Třebový do Poděbrad a zpátky = celkem asi 230 kiláků ujetejch v solidním tempu, sice bez velkýho překračování, ale spíš těsně nad limitem podle GPS než pod ním. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 5919 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: ne únor 24 2019, 19:39 Předmět:
Mal som rozobratú palubovku, nastavoval som poizície ručičiek, tedy som baterku pripájal/odpájal a rozsvietila sa mi kontrolka airbagu. Ale skúsiť to môžem. Len keď vymyslím, kadiaľ ho preženiem. Fakt potom po zošliapnutí plynáka zareaguje skôr? Akože ako si ho vychovám, tak ho mám?
Sviečky mám od jesene, olej rok a pol, rozvody od jesene, vzduchový filter tiež. Ku koncu roka bolo deň a pol bez baterky. Tak som si ho asi tak naučil.
Inak ja som si myslel, že on si tie mapy upravuje priebežne stále.
Nešlo by to nastaviť cez počítač?
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.