Zdravim, konecne jsem se prez svatky dostal ke kompletni repasy dveri a s tim spojeni nekolika veci. Vymena komplet tesneni, vycisteni skel, vycisteni komplet mechanismu stahovani oken, vytlumeni, dodelani hudby a pridani aktuatoru pro dalkove ovladani. Dlouho jsem studoval, jak vyvest kabely ze dveri, coz je u mx relativne problem, ponevadz vse jde prez konektor ve dverich. Vrtat do dveri jsem nechtel a vrtat do konektoru a protahnout jim kabely uz vubec ne, ceka me celolak a chci mit ele co nejcistci. Jedina schudna cesta byla sehnat konektory samce-samici z jineho vozu a pouzit konektory, jsou zde volne sloty, ovsem to se mi nepodarilo a sehnat nove piny bylo slozitejsi nez jsem cekal. Rozhodl jsem se tedy hudbu vest z puvodni kabelaze a pro aktuatory pouzit origo kabelaz pro centralni zamykani. To fungujen tak, ze v zamku ridice je spinac hlidajici odemknute-zamknute vozidlo, ktery spina rozpina aktuator v zamku spolujezdce jako slave. Vzhledem k tomu ze cely system nahradim dalkovym s vlastni jednotkou, vyuzil jsem tuto kabelaz, schema viz priloha. Pouzil jsem vzdy modry a cerveny pro kazdy aktuator.
Zapojeni, tady uz mam mensi problemy.
Po odpojeni konektoru k origo central lock se dostanu k 6ti kabelum. Dva jsou od spolujezdce, z meho aktuatoru modry cerveny(cerveny zmena na zeleny dle aktuatoru), to same ridic modry cerveny (cervena zmena na zeleny dle aktuatoru) z meho aktuatoru. Cerny ground a oranzovy hot(vodic jde z fuse box D-LOCK 10A) pripojim samostatne na male svorkovnice, pro pripojeni vicero vstupu. KEETEC chce zluty od zapalovani, vezmu z fuse box TURN FUSE 10A (schema zapojeni mazda smerovky viz priloha vyse ) prodluzkou s pojistkou (viz priloha) do treti svokovnice KEY.
Zapojeni aktuatoru dle schema prime ovladani servomotoru. Tzn:
Modro hnedy - Zeleno hnedy - svorkovnice HOT +12
Modro oranzovy - Zeleno oranzovy - svorkovnice GROUND
Modro bily oba modre aktuatory
Zeleno bily oba zelene aktuatory
Zapojeni KEETEC
Cerveny vodic s vestavenou pojistkou 15A svorkovnice HOT
Cerny vodic svorkovnice GROUND
Zluty vodic svorkovnice KEY
Zapojeni signalizace smerovek, zde mam na vyber bilo modry sekvencni vystup (tzn neco jako 3x zablikani?) A nebo rozdvojeny oranzovy s vestavenou 10A pojistkou pro levou a pravou stranu smerovek. Rekneme ze chci sekvencni vystup.
Bilo modry sekvencni vystup (300mA) napojim na fuse box HAZARD 10A prez prodluzku s pojistkou ?
Modro cerny kontrola smerovych svetel vstup svorkovnice HOT +12V?
Zapojeni odskoku kufru:
Fialovy otevreni zavazad. prost. (vystup) - do elektromag odskoku
Z elektromag odskoku druhy konektor ground pridelat na kastli hned u zamku
Fialovy otevreni zavazad. prost. (Vstup) - svorkovnice HOT +12V?
prodluzka s pojistkou.jpg
Komentář:
Velikost:
52.95 kB
Zobrazeno:
174 krát
Naposledy upravil blackchicken dne čt leden 10 2019, 1:27, celkově upraveno 1 krát.
Otazka:
Souslednost pojistek. Nekde jsem cetl ze kazda dalsi pojistka by mela byt mensi. Jake by melo byt spravne zapojeni? Napriklad napajeni cervenym kabelem KEETEC je z vyroby osazeno pojistkou 15A, na svorkovnici HOT privadim z origo door lock konektoru vodic ktery vede z Fuse box D-LOCK 10A, coz je jiz asi spatne. Myslim si ze spravne bych mel vzit z Fuse box CIGAR 20A strcit prodluzku, do ni puvodni 20A, druhy slot pojistku 15A, vodic zapojit do svorkovnice HOT. Ze svorkovnice HOT napojit KEETEC cerveny, ktery ma dalsi pojistku 15A, takto to muze byt? Nebo mam pojistku z kabelu odstranit. Problem je ze pojistka na kabelu je relativne blizko konektoru a musel bych kabel nastavit, coz mi prijde blbe. Tudiz by jen na HOT okruhu bylo 20A-15A-15A. To asi neni normalni
Doufam ze jsem vse popsal nejak srozumitelne, budu rad za kazdou radu. omlouvam se predem za hloupe dotazy, ale rad se vrtam ve svem aute a rad se priucim necemu novemu. Preji vsem vse nejlepsi do noveho roku!
Diky za nazor, uvidim jeste jak se rozhodnu jestli vezmu z prodluzky z 20A CIGAR.
Jde mi hlavne o toto zapojeni:
citace:
Zapojeni signalizace smerovek, zde mam na vyber bilo modry sekvencni vystup (tzn neco jako 3x zablikani?) A nebo rozdvojeny oranzovy s vestavenou 10A pojistkou pro levou a pravou stranu smerovek. Rekneme ze chci sekvencni vystup.
Bilo modry sekvencni vystup (300mA) napojim na fuse box HAZARD 10A prez prodluzku s pojistkou ?
Modro cerny kontrola smerovych svetel vstup svorkovnice HOT +12V?
Zapojeni odskoku kufru:
Fialovy otevreni zavazad. prost. (vystup) - do elektromag odskoku
Z elektromag odskoku druhy konektor ground pridelat na kastli hned u zamku
Fialovy otevreni zavazad. prost. (Vstup) - svorkovnice HOT +12V?
Tam kde je napsan vstup, znamena to pro mne napajeni z HOT svorkovnice?
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.