T1829-1 je bývalá Motorola vyráběná pro Citroen/Peugeot. V žádném katalogu ho nenajdeš a ten BDX66C jeho nějak moc dobrou náhradou není. Už jsem to tu jednou psal. A až tu regulaci budeš muset vyndava ...
Skusal som regulator aj bez aktivneho chladenia (nevlozeny v aute, len zapojeny na kabloch) a na 4. a 5. stupni to fakt slusne kuri. V aute je to ale chladene priamym tahom cez ventilator takze to asi ...
Spominany laicky pozeram tak BDX66C (120V 16A 150W) ma skoro 2x vyssie parametre ako povodna Motorola T1829-1 (60V 10A 70W) - preco by nemal byt vhodny ako jej nahrada?
MJ11033G (120V 50A 300W) znesi ...
MJ15004 sa mi zdal prilis vykonny a drahy a nebol v okoli skladom. Nasiel som [url=http://renault-megane.sk/car/regul.htm]info o uspesnej nahrade tranzistorom BDX66C (PNP 120V, 16A, 150W, Darlington, ...
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.