Založen: Apr 30, 2005 Příspěvky: 1247 Bydliště: Brno
Zaslal: út srpen 08 2006, 12:04 Předmět: OBD kabel
Zdravím všechny,nemáte někdo zapojení OBD kabelu k VW Golf 3 s jednotkou Motronic ?? Bylo to tady na uploadu,ale nejde to stáhnout. Díky. _________________ Klídek chlapi,to je nulák...
Založen: Apr 30, 2005 Příspěvky: 1247 Bydliště: Brno
Zaslal: út srpen 08 2006, 21:59 Předmět:
Možná bych to měl upřesnit,jde mi o zapojení kabelu pro komunikaci mezi PC a řídící jednotkou motoru,v tomto případě Mono-Motronic. _________________ Klídek chlapi,to je nulák...
Založen: Apr 30, 2005 Příspěvky: 1247 Bydliště: Brno
Zaslal: ne srpen 13 2006, 20:28 Předmět:
Tak myslíš raději ten s obvodem Si ?? Někdo tady psal že mu ten s optočlenama na K-Line chodí,tak nevím. _________________ Klídek chlapi,to je nulák...
Ale pozor, tento je na USB a potrebujes na to iny VAGCOM ako na COM port. Radsej ten na com port ako je to tu: http://www.id2.cz/obd2_si9243.htm _________________ Čo neubrzdíš, to neukecáš..
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Ale pozor, tento je na USB a potrebujes na to iny VAGCOM ako na COM port. Radsej ten na com port ako je to tu: http://www.id2.cz/obd2_si9243.htm
Na NB mam COM pouze na docku, takze by mi siknul vice USB (sice bych mohl vzit dock sebou). A na vycteni registru zavad by mi to stacilo. Pokud sectu plosnak+FT232BM+Si9243+konektor+posta, tak se mi to vubec nevyplati.
Založen: Apr 30, 2005 Příspěvky: 1247 Bydliště: Brno
Zaslal: po srpen 14 2006, 17:01 Předmět:
No uvidíme,ten s optočlenama je za babku a postavím to z toho co mám doma,když to nebude chodit tak objednám ten Si a bude
Ale mám ještě jeden dotaz ohledně řídící jednotky v autě,pokud dojde k nějaké závadě(v mém případě špatná lambda sonda,žralo to skoro 9 na 100 a nechcelo to pořádně jet) a jednotka se přepne do "nouzového" režimu,tak poté co jsem závadu odstranil (výměna lambda sondy,auto už vcelku jede,ale žere furt stejně) přepne se ŘJ zpět do normálního módu,nebo se toto právě musí udělat přes kompl?? Skusil jsem na noc odpojit baterku a nic (respektive šla spotřeba ještě o 0,3L na 100 nahoru!!). _________________ Klídek chlapi,to je nulák...
Po vypnutí a zapnutí klíčku se přepne do normálního režimu.
Lambdasonda se dá změřit i s osciloskopem nebo ručičkovým měřákem.
když funguje tak se na ní napětí pohybuje mezi 0.1 a 0.9V.
Když to napětí je převržené na jednu stranu tak je směs bohatá nebo chudá.
Když ta lambdasonda nefunguje tak nutně nemusí být špatná!!!
(např. když bude špatné teplotní čidlo chladící kapaliny, při 90°C bude mít vnitřní odpor odpovídající 10°C tak směs bude bohatá, ale chyba pro ř.j motoru to není ,ta rozeznává zkrat nebo přerušení. A protože směs bude bohatá nebude lambdasonda fungovat.)
Založen: Apr 30, 2005 Příspěvky: 1247 Bydliště: Brno
Zaslal: čt srpen 17 2006, 20:47 Předmět:
Při teplým motoru mi napětí na lambdě cykluje mezi 0,15 až 0,85 V ,takže asi regulace funguje. Skusím ještě skontrolovat to čidlo teploty,ale strartuje to v pohodě,po startu je volnoběh kolem 1000-1100 otáček,po zahřátí spadne na 850-950 otáček. Jediný co jsem si všiml,že občas když vyřadím,spadne volnoběh tak na 650 otáček a za chvilku vyskočí na 1000 a pak se zase srovná. Navíc mi přijde že to při prudkým přišlápnutí plynu mírně cuká. Fakt nevím co s tím. _________________ Klídek chlapi,to je nulák...
Me zas zlobi otacky posledni tyden jinak. Pustim plyn a padaji tak na 1800, pak vylezou na 2200 a opet mirne padaji na 900. Asi skrtici klapka vzduchu na sani (mam benzin). Akorat nevim jestli to rozdelam kvuli vicisteni, tak to potom nebude chtit nejake nastaveni pres VAG. Cetl jsem, ze asi jo, protoze tam je nejaky potenciometr a po slozeni to asi nezapadne jak pred rozdelanim. Proto taky uvazuji o kabelu.
Založen: Apr 30, 2005 Příspěvky: 1247 Bydliště: Brno
Zaslal: pá srpen 18 2006, 7:33 Předmět:
Bacha!! Pokud máš tohle vstřikování,tak v okamžiku jak odmontuješ potenciometr na škrtící klapce už to nikdy nevrátíš do původní polohy!!! Pěkně jsem se na tomhle vykoupal na 2jce golfovi,pak jsem půl roku hledal alespoň približný nastavení při kterým to dobře startovalo,nežralo jak tank a dobře jelo..... Podle toho jak to popisuješ je buď nějaká nečistota ve škr. klapce,nebo vázne ten její nastavovač,nebo je posunutý ten základní doraz. _________________ Klídek chlapi,to je nulák...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3, 4Další
Strana 1 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.