Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Efektivní škodovácké motory
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15560
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 6:55    Předmět: Efektivní škodovácké motory Citovat

Ten smrad a kouř za nafťáky od škodovky je furt a oni to teď už i přiznávají?
Ti řidiči jsou vlastně spoluviníci, že?
http://www.novinky.cz/auto/381830-skoda-auto-priznala-1-2-milionu-nasich-naftovych-motoru-falsovalo-emise.html
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Standa99



Založen: Jun 29, 2004
Příspěvky: 3478

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 7:02    Předmět: Citovat

Konečně s tím vylezli na světlo. Ještě je donutit, aby nekecali se spotřebou. Když sleduju Autosalón, tak tam někdy sdělí spotřebu udávanou pro Evropu a USA (vždy o 2l/100 vyšší).
_________________
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frpr666



Založen: Dec 28, 2009
Příspěvky: 1051

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 8:28    Předmět: Citovat

Majitelé aut nejsou spoluviníci. Když si za své těžce vydřené korunky kupují diesla, tak mají napsáno v návodu na první stránce gratulaci ke koupi moderního vozu a na poslední stránce eco-friendly politiku firmy.
http://sichtarova.blog.idnes.cz/c/478155/volkswagen-srazili-na-kolena-zeleni-blazni.html
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Soemtron



Založen: Jun 23, 2013
Příspěvky: 1085
Bydliště: Olomoucko

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 8:38    Předmět: Citovat

Já bych to tak nedramatizoval. Jaké jsou vlastně skutečné hodnoty - rozdíly škodlivin, spotřeby?
_________________
Exclamation Sháním SM ELKA 21A, 6521, OKU101...
Koupím obrazovku Toshiba LR30477
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pepik9



Založen: Aug 31, 2010
Příspěvky: 2422

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 8:56    Předmět: Citovat

Prý šlo jen o oxidy dusíku, které jsou hlavní "příčinou" smogu. Myslím, že maximální efektivita motorů byla dosažená někde kolem E_3, a další zpřísňování limitů při laboratorním měření to v reálném provozu už jen zhoršuje. Otázka je, jestli vůbec firma podváděla, když je stanovený postup měření a ten motory splnily. Je to podobné, jako "Musíme šetřit, ať to stojí, co to stojí".
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32055
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 9:22    Předmět: Citovat

Tolik křiku kvůli trošce dýmu ...


trochu dymu.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  trochu dymu.jpg
 Velikost:  46.19 kB
 Staženo:  69 krát


_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hydrawerk



Založen: Dec 13, 2011
Příspěvky: 7925
Bydliště: Earth

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 10:08    Předmět: Citovat

Asi znáte. http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015092401
_________________
01 02 03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lukas-Peca



Založen: May 06, 2007
Příspěvky: 4064
Bydliště: Zlín

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 10:09    Předmět: Citovat

Jenže tam právě nejde o dým, díky těm vyšším emisím oxidů dusíku to právě nedýmí. Taky to díky nim míň žere...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Soemtron



Založen: Jun 23, 2013
Příspěvky: 1085
Bydliště: Olomoucko

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 10:18    Předmět: Citovat

... a pak natankujem řepku ... Sad
_________________
Exclamation Sháním SM ELKA 21A, 6521, OKU101...
Koupím obrazovku Toshiba LR30477
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hill
Administrátor


Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 19588
Bydliště: Jičín, Český ráj

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 10:29    Předmět: Citovat

V každé zemi existuje nějaká norma stanovující podmínky srovnatelného měření emisí. Bez ohledu na rozdíly metodiky mezi jednotlivými zeměmi ty motory vyhověly.
O tom, že by za normálního provozu a při vyšším zatížení nemohl motor vypouštět víc NOx, nebyla jaksi řeč ani v normách, ani mimo ně.

Je to tedy věc právní kvalifikace - a v tom jsou američtí advokáti mimořádně aktivní, mají z toho dobré živobytí a půjdou si pro něj hlava nehlava.
Ti jsou, spolu se zelenými, skutečným nebezpečím.

Podle mne to podvod není: emise za stanovených podmínek měření vyhovují předepsaným limitům. Že se ve skutečném provozu podmínky dost od těch zkušebních odlišují, může logicky znamenat, že lze očekávat i emise přes limit, což ale neznamená, že ho skutečně budou tolikrát překračovat...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18691
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 10:44    Předmět: Citovat

Ale ta otázka stojí přece jinak . Jde o chování při testování . A to je reálný podvod . Zde není o čem diskutovat .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15560
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 11:20    Předmět: Citovat

Přesně tak, jde právě o podvodné chování při měření na STK. Tam v žádném případě nejsou hodnoty stejné jak při provozu, ale podvodem nižší!
Právě to je i napsáno v nadpisu - Škoda Auto přiznala: 1,2 miliónu našich naftových motorů falšovalo emise. On už to sice ví na světě každý, ale tady jde jen o to právní uznání viny, kvůli kterému nebude v tom případě žádný soud. Jde už jen o nápravu viny a případné odškodnění.


Naposledy upravil p32 dne út září 29 2015, 11:24, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6569
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 11:21    Předmět: Citovat

Emisní limity více než 1, max 2 jsou na nic. Úplně. 15 největších lodí světa znečistí planetu jako všechny auta na světě. A co letadla? A co lokomotivy a další schované šmejdy? Jedovaté dýzly, které mají být už dávno pro malé motory zakázány. Stará čoudící avia je ekologičtější než eu5. Ale stejně budeme mít jiné starosti a tyhle píčoviny půjdou do prdele. Každý bude nakonec jezdit čím chce. Nejspíš s koňma...
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32055
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 11:21    Předmět: Citovat

Lukas-Peca napsal(a):
Jenže tam právě nejde o dým, díky těm vyšším emisím oxidů dusíku to právě nedýmí. Taky to díky nim míň žere...
Zaměňuješ příčinu a následek - víc "NOx-ů" nesnižuje spotřebu, ale právě to, že se omezuje spotřeba a motory se provozujou na extrémně ochuzenou směs vede k zvýšení teplot ve spalovacím prostoru a tím k významně vyšší oxidaci dusíku z nasátýho vzduchu...
Podle mne jsou tady dva odlišný problémy - hromadně se řeší množství exhalací CO2 a kvůli němu se musí především prodávat daunsajzovaný motory, protože mají "papírově" menší spotřebu (v reálu pak takovej pidimotórek vlastně jede furt na maximum nebo skoromaximum, aby se vůbec dalo mluvit o tom, že má nějakou akceleraci a výkon - ovšem že přitom žere i chodce z chodníku a trávu z příkopu u silnice nikdo nevidí, podle měřicí metodiky má spotřebu 4 litry). Po zprůměrování miliónu takovejch pidimotórků pak fabrika může hrdě zahlásit, že její flotila má emise CO2 pod 110mg/km, i když do toho průměru zahrnula tisícovku "vlajkovejch lodí" s pětilitrovým motorem co má emise 10x takový jak ten pidimotor, ale na rozdíl od něj jede obvykle na 15-25% svýho výkonu, takže v součtu při běžným provozu vypustí jen asi dvojnásobek toho, co ten daunsajz - a s takovou užitnou hodnotou a komfortem, o kterým se tomu daunsajzu 10x ani nezdá.

A druhej problém jsou právě NOx-y, který vznikají při ochuzeným spalování a o který v měření v USA v reálu šlo - jim se nejedná o CO2, přestože to je skleníkovej plyn - protože jejich krávy vyprdí do vzduchu 100x tolik metanu než jejich auta CO2 - a metan má ještě větší skleníkový účinky než CO2 (kvůli větší molekule). Jim se hlavně jedná o to, že někdo je přesvědčoval o tom, že ty auta nemají emise nebo mají malý - a bohužel, mají je jen při měření. Amíci vůbec jsou národ rozmazlenejch spratků, kteří jsou schopní honit blechu po strništi - doslova jako ten spratek, co vyčítá mámě při odchodu z ordinace zubaře "ALE TYS ŘÍKALA ŽE TO NEBUDE BOLET!!!..." - jasně, protože by ho tam jinak s vyhnilým tesákem nikdy nedostala ... Přesně podle poučky "co není zakázaný nebo co není v návodu, je žalovatelný" se pak chovají ke všem - viz "nesušte mokrá zvířata v mikrovlnce" ... Místo aby se pozastavovali nad tím, jestli je vůbec technicky a fyzikálně možný dosahovat při takovým a makovým mechanickým výkonu udávaný emisní hodnoty, radši napadnou někoho, kdo se jim snaží vyhovět ...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TomasX



Založen: Aug 12, 2005
Příspěvky: 639

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 12:25    Předmět: Citovat

p32 napsal(a):
Přesně tak, jde právě o podvodné chování při měření na STK. Tam v žádném případě nejsou hodnoty stejné jak při provozu, ale podvodem nižší!....

Asi jsem mimo. Shocked
Na STK se zasune teploměr motoru, do výfuku snímač a technik prošlápne pedál plynu několikrát do podlahy do max. otáček motoru.
A ten motor to pozná a upraví emise změnou softwaru?????? Shocked Shocked

_________________
Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund