Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6602 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: út květen 12 2015, 19:38 Předmět: Levnější Pb AKU do elektrokola, lze někde získat?
do elektrokola, lze někde získat? Mimo přímo z číny. Originál cca 880,-Kč x3, to můžu rovnou zahodit. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
vladimir, ty si vtipkar Jemu je 3x880,- privela a ty mu tam supnes LiFePO-lku za vyse 10000,- Ale suhlasim s tebou, kedze sam ich mam, ich parametre su s olovom absolutne neporovnatelne, za tie peniaze naozaj stoja...tiez uz dlhsie rozmyslam, ze si bicykle prerobim na elektricke, jednoznacne by tam isli LiFePO-lky
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6602 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: út květen 12 2015, 20:56 Předmět:
Dobrý, dík. Nejsem cyklista. To kolo mne doveze k bráchovi a zpět (cca 1km).
Takže žádnou špičkovou techniku. No nic, bude se plést doma, až se za směšnou částku prodá:-(((( _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Oct 30, 2010 Příspěvky: 6651 Bydliště: Praha
Zaslal: út květen 12 2015, 21:22 Předmět:
Jaké že to akumulátory patří do onoho kola? Pokud byly olověné a zase mají být olověné, je nutné použít trakční typ, který snáší opakované vybíjecí/nabíjecí cykly, v žádném případě aku pro UPS, ty by byly po pár desítkách cyklů po smrti.
PeteBurns : pokud se autor vyjádří jako v prvním příspěvku, nemůžu vědět jestli se mu zdaj za 3x 880,- drahé, nebo chce lepší ale dražší,
asi máš lepší křišťálovou kouli.
Založen: Jun 14, 2003 Příspěvky: 2800 Bydliště: Blížejov
Zaslal: st květen 13 2015, 11:02 Předmět:
sr71 napsal(a):
Zaky napsal(a):
v žádném případě aku pro UPS, ty by byly po pár desítkách cyklů po smrti.
proč se v ups nepoužívají trakční typy aku?, sice ne tak často, ale taky se tam vybíjí / nabíjí
Zpravidla mají nové AKU 2 režimy
- StandBy - to je např. v UPS, ale i v EZS,... kde je trvale AKU držena v nabitém stavu, pouze si ji zařízení občas testuje
- Cycle Use - režim nabíjení a vybíjení, tam zpravidla výrobce doporučuje nabíjení na trochu jiná napětí (vyšší)
Trakční baterie by měla vydržet větší vybíjecí proudy (více A než je ampérhodinová kapacita), ale to si vezme na pár minut i AKU v UPS
Pokud není třeba tyto vyšší vybíjecí proudy využít, dělají někteří výrobci AKU, které by měly vydržet "delší dobu".
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6602 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: st květen 13 2015, 18:49 Předmět:
Ta stránka se mi zobrazí na vteřinku a hodí to chybu. Nikde jinde se mi nic takového neděje. Prodat to asi nemůžu, v podstatě je to manželky, která na tom nejezdí, poněvadž je to těžký jak kráva. Když jsem dělal test kapacity, z jednoho aku se kouřilo. Po nabíjení origo nabíječkou byli dost horké a zelená led nesvítila.
Postřehl jsem nad 800,-Kč. x3=2500Kč. Děleno 16 je 150l LPG cca. Tj 1000km, 500 jízd teda. 5let ježdění autem:-))) _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Nov 17, 2004 Příspěvky: 5178 Bydliště: Třebíčsko
Zaslal: st květen 13 2015, 19:05 Předmět:
vladimir napsal(a):
PeteBurns : pokud se autor vyjádří jako v prvním příspěvku, nemůžu vědět jestli se mu zdaj za 3x 880,- drahé, nebo chce lepší ale dražší,
asi máš lepší křišťálovou kouli.
Píše snad dost jasně: Originál cca 880,-Kč x3, to můžu rovnou zahodit.
Uz nazov vlakna vravi o lacnejsich aku Trochu mi to pride ako vtip, pouzivat elektricky pohon na vzdialenost 1km Jedine, ze by to bol tiahly kopec, vtedy hej Hore kopcom by motor pomohol, dole by sa dobijali baterky Ak to ma byt prakticky nepouzivane, tak ozaj nema zmysel kupovat drahe akumulatory, to uz je ozaj lepsie chodit uspornym autom, clovek aspon nieco odvezie...treba zenu presvedcit, ze je rozumnejsie nepotrebnu rarohu predat, predbezny zaujemca uz je
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.