Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Ford Focus, vyhrievanie predneho skla

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
fero_b



Založen: May 17, 2004
Příspěvky: 582
Bydliště: Kosice

PříspěvekZaslal: po leden 27 2014, 15:23    Předmět: Ford Focus, vyhrievanie predneho skla Citovat

Ahojte, takyto problem, kamos mal rozbite predne okno na focuse, tak si tam dal namontovat take, co ma elektricke vyhrievanie takymi tenkymi drotikmi v skle.. pripojili mu to cez relatko - a spinanie odvodili od vyhrievania zadneho skla - pol roka to fungovalo (cez leto)a teraz ked prisli mrazy (neviem ci s tym suvisi vonkajsia teplota - nemala by podla mna) tak sa to relatko pokazilo, isiel to dat opravit, a po par dnoch zas nebavi... neviete, aky odber typicky ma take vyhrievanie? nech vieme skontrolovat, ci to relatko nepoddimenzovali Smile dakujem za odpovede Fr
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Michal22



Založen: Mar 28, 2012
Příspěvky: 7843
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po leden 27 2014, 15:46    Předmět: Citovat

Už se tady o tom myslím psalo- bývá to dvouokruhové, jištěné 50A (nebo snad i 80A) pojistkou, navíc relé obsahuje obvod, který nedovolí sepnutí bez nastartovaného motoru (aby to nevycuclo aku) a po 5 minutách to odpojí (zase aby to nevycuclo aku). Že mu to v létě fungovalo a v zimě kleklo, to je trochu pochopitelné- v létě maximálně "rozmrazoval" vysráženou vlhkost, kdežto v zimě regulérní námrazu (určitě to měl puštěné mnohem déle).
Klasická autorelátka bývají na cca 30A. Zkusil bych k tomuto účelu spíš upravit žhavící relé z dieselu.
Ale hlavně opatrně- až mu za jízdy začne auto hořet, už jej neuhasí!!!

_________________
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ok1hga



Založen: Nov 28, 2006
Příspěvky: 12096
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: po leden 27 2014, 16:02    Předmět: Citovat

tady jsem našel tohle . . .
"Jen kdyby vás to zajímalo - odběr čelního vyhřívanýho skla je celkem 36-37A (cca 18A každá půlka).
A když jsem měřil, kolik jde z altíku, tak to bylo okolo 50A (jen nastartováno a zapnuto vyhřívání čelního skla).
Měl jsem půjčenej klešťovej DC ampérmetr, tak to byla sranda."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GeorgeB



Založen: Nov 21, 2005
Příspěvky: 1216
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: po leden 27 2014, 16:16    Předmět: Citovat

Je to tak, celkově bere okno asi 40A (je rozděleno na dvě půlky po cca 20A).
Buď použít dvě normální autorelé (dimenzované na 30A), nebo dvojité relé nebo výkonové 60A
JInak originál zapojení je opravdu s hlídáním jestli motor běží a snad se i dokonce po určité době vyhřívání samo vypne. Na altík je to opravdu slušnej záběr.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
xmurgi



Založen: Apr 23, 2007
Příspěvky: 410

PříspěvekZaslal: po leden 27 2014, 20:48    Předmět: Citovat

Urcite by stalo za porovnanie aj vybavy auta, ci verzia s vyhrievanim nema aj vykonejsi altik. Urcite by najbezpecnejsie riesenie bolo, navstivit nejake vrakovisko a po predchadzajucom studiu schem to okno dorobit profi podla originalu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18683
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: út leden 28 2014, 6:03    Předmět: Citovat

Nevím proč záběr pro altík , dnes se blíží výkony ke 100A a je schopen dávat štítkový údaj trvale . No a snad k původnímu . Rozdělat autorelé není snad problém . Pokud to připojil k zadnímu sklu , není snad problém ověřit žárovičkou na předním skle po vyjmutí relé pro zadní rozmražení . No a pokud namontovali relé další , tak bych vyžadoval jeho ukázání .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fero_b



Založen: May 17, 2004
Příspěvky: 582
Bydliště: Kosice

PříspěvekZaslal: út leden 28 2014, 8:53    Předmět: Citovat

Dakujem vsetkym za prispevky. Celkom ste mi do toho vniesli svetlo Wink

Dali dalsie rele, ktore spinali od napetia na zadnom okne - ale iba jedno, zrejme obycajne - a proste produvo to vydrzalo len chvilku... Servis - garaz - teda asi velmi sa nezaoberali odbermi, casovani, ci bezi motor Wink prerobim to troska aby to bolo tak ako ma byt. Wink Dik este raz Smile Fr
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
fero_b



Založen: May 17, 2004
Příspěvky: 582
Bydliště: Kosice

PříspěvekZaslal: út leden 28 2014, 8:56    Předmět: Citovat

este otazka, odkial sa da zobrat signal, ze motor bezi? (pytam sa radsej aby som neobjavoval teplu vodu Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18683
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: út leden 28 2014, 8:59    Předmět: Citovat

Nwm , jak je to pro tebe složité , ale z kontrolky dobíjení .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fero_b



Založen: May 17, 2004
Příspěvky: 582
Bydliště: Kosice

PříspěvekZaslal: út leden 28 2014, 9:13    Předmět: Citovat

hej:) vzapeti ma to napadlo Smile ze dobijanie baterky je dobry indikator ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ok1hga



Založen: Nov 28, 2006
Příspěvky: 12096
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: út leden 28 2014, 9:14    Předmět: Citovat

nebo z policajta od tlaku oleje . . .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kvicala_r



Založen: Jan 19, 2005
Příspěvky: 3382
Bydliště: Haná / N.J.

PříspěvekZaslal: st leden 29 2014, 11:34    Předmět: Citovat

Nebo z hodnoty napětí palubní sítě - vyšší než nastavený treshold. U nového Focusu (MY 2013) začíná dobíjet až po pár minutách kdy motor běží - prý aby nezatěžoval motor Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund