Zaslal: čt prosinec 27 2012, 11:10 Předmět: Je O2 opravdu tak špatné?
Na české O2 všichni nadávají a tvrdí, že to je nejhorší operátor v ČR. Ale to, co se mi stalo dnes, tvrdí naprostý opak:
6.12. se mi z kreditu "záhadně" ztratilo asi 260 Kč. Volal jsem na zákaznickou linku, kde jsem se dozvěděl, že z nějakého důvodu (možná i kvůli mně) nebyl ukončen jeden hovor a oni si samozřejmě naúčtovali těch cca. 45 minut. Ale o několik vteřin později jsem nevěřil svým uším, když jsem uslyšel, že se na prodejně můžu pokusit o reklamaci a možná mi ty peníze vrátí
Moc jsem nevěřil, že by to mohla být pravda, ale stejně jsem šel na tu prodejnu ("za zkoušku nic nedáš"). Tam mi to potvrdili a nějak jsme sepsali reklamaci, s tím, že na potvrzení/zamítnutí mají běžných 30 dní.
Čekal jsem jasné zamítnutí, ale před chvílí mi přišla SMS
kód:
*Vazeny zakazniku, Vase reklamace vyuctovani je neopravnena. V ramci vstricnosti Vam byl presto poplatek za chybne ukonceny hovor vracen do Kreditu. O2
a o několik vteřin později
kód:
Kredit na Vasi O2 karte byl navysen.Stav Vaseho kreditu k 27.12. 2012 10.53 je 353,20 Kc.
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15561 Bydliště: Olomouc
Zaslal: čt prosinec 27 2012, 11:30 Předmět:
Ano, reklamace neoprávněna ! Černou čárku dáme na stranu zákazníků, ale kdyby se tady ten chtěl v budoucnu šprajcovat, tak raději ukradené peníze vrátíme co nejdříve.
Pleteš si vstřícnost s vychcaností. Nemysli si, že kdybys neměl pravdu, že by ti vrátili jediný halíř.
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: čt prosinec 27 2012, 12:13 Předmět:
Moje máti vždycky s mobilem dost bojovala, takže třeba zásadně "nezavěšovala" - neukončovala hovor, protože když to típnula protistrana, hovor se ukončil. Až do jednoho dne, kdy volala na pevnou linku, kde to nefungovalo, "majitelem" spojení byl volající. Ani nevím, jak je to dnes. Než dojela autobusem domů, byla bez kreditu a bylo dost těžký jí vysvětlit, že to reklamovat nelze. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
S T-M mám zkušenost výrazně horší. Tam mi čas od času zmizelo i 100 a více Kč, aniž by byli schopni to nějak rozumně vysvětlit... O vrácení peněz nechtěli ani slyšet...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32084 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt prosinec 27 2012, 13:06 Předmět:
Pokud máš "předplacenou" kartu typu TWIST a podobně, tak žádný vyúčtování nemáš. Jednoduše máš pouze na telefonním čísle "virtuální účet" vedenej u "soukromý banky = operátora" a z něj se odečítají poplatky za.... cokoliv si operátor vzpomene. Pokud tam zmizí kredit, nedovoláš se nikoho a ničeho. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Ješté k T-mobilu . Loni v létě dostal synátor první mobil s Twist předplacenkou . Nabil jsem kredit za 500,- Kč . Aktivoval jsem mu internet a upozornil jej, že surfovat může až po cca 4-5 ti hodinách . Jenže mladej surfoval hned . Výsledek : zablokovaná karta a kredit mínus 360 Kč ! Volal jsem operátorovi co s tím . Odpověděli mi , že mám dobít kredit aspoň za 500 Kč a kartu mi odblokují . Řekl jsem jim , že raději hodím kartu do kanálu a knupím jinou u konkurence . Asi za 10 minut přišla sms zhruba v tomto znění : váš kredit byl navýšen , karta byla aktivována . A najednou byl zůstatek kreditu 240 Kč ! Takže asi tak .
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32084 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt prosinec 27 2012, 14:13 Předmět:
Všichni operátoři velice vstřícně reagujou na zákoše vyhrožujícího odchodem jinam.
Samozřejmě - dokud jim nestrčíte lauf smrdící prachem pod čumák, budou se vykrucovat jak žížala nad táborákem.
Jak je ale přimáčknete ke zdi, najednou obrátí o 180°, jen aby si udrželi dušičku...
A pak jsou samozřejmě okamžitě slevy, benefity, vracení kreditu atd... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: čt prosinec 27 2012, 14:14 Předmět:
Mě před dvěma roky stálo podívání na dovolené na radar CHMI kolem 800Kč. Na tom netu jsem byl asi čtvrt hodiny. Sice jsme nezmokli, ale málem jsem se posr.... _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Feb 08, 2005 Příspěvky: 7965 Bydliště: rovina u Kolína
Zaslal: čt prosinec 27 2012, 15:56 Předmět:
Ještě k úvodnímu problému, když náhodou nezavěsím a zavěsí protistrana, hovor je snad ukončen a čas se dál nepočítá. Nebo "zapoměli" zavěsit oba dva? divný ne? Nebo že by chybyčka u operátora-NO TO NEPŘIPADÁ V ÚVAHU, že ano. _________________ ..to bude jen ňákej odpůrek
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: čt prosinec 27 2012, 16:12 Předmět:
U volání na pevnou linku to bylo tak, že dokud nezavěsil volající, hovor se nepřerušil. Klidně jsem položil telefon v jednom patře a šel do druhýho a dál telefonoval včetně volajících z mobilu. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32084 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt prosinec 27 2012, 16:24 Předmět:
U pevný linky to platí dál, když je příjemcem hovoru mobil, přeruší se hovor i při výpadku spojení přístroj volaného - místní buňka na dobu delší než asi 10 vteřin (tunel, odstínění signálu jiným způsobem), nejenom zavěšením na volaný straně. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Ještě k úvodnímu problému, když náhodou nezavěsím a zavěsí protistrana, hovor je snad ukončen a čas se dál nepočítá. Nebo "zapoměli" zavěsit oba dva? divný ne? Nebo že by chybyčka u operátora-NO TO NEPŘIPADÁ V ÚVAHU, že ano.
Právě že "protistrana" nezavěsila, neboť řídila auto, a mně se možná zblbnul mobil, takže info o hovoru zmizelo, ale hovor se neukončil. Nebo jsem špatně zmáčknul tlačítko, nevím... Každopádně mě dost udivilo, že mě sami navedli proti sobě (na zákaznické lince) a později mi vrátili peníze i přes očividně neoprávněnou reklamaci...
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.