Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Fiat BRAVA žhavenie

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
momolm1



Založen: Dec 27, 2012
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: čt prosinec 27 2012, 13:14    Předmět: Fiat BRAVA žhavenie Citovat

Mam FIAT BRAVA 1,9 TD100 a mam probleb zo žhavením,ked zapnem spinaciu skrinku žhaviče začnu normalne žhavit,potom normalne vypnu,ale po naštartovaní začnu zhavit dalej a uz potom ani nevypnu,aj ked motor beží.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32044
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt prosinec 27 2012, 14:27    Předmět: Citovat

Obrať se na fifácký fórum, ale třeba u škodivek ropáků taky po startu žhaviče ještě chvíli "dožhavujou" - je to kvůli stabilnějšímu chodu během prvních několika desítek sekund po nastartování, aby ŘJ nemusela špricovat tak velkou dávku než se motor ohřeje aspoň na základní teplotu = další ústupek ekoteroristům.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1777
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: čt prosinec 27 2012, 14:46    Předmět: Citovat

To mě dělala croma 2,5TDs taky. Po zapnutí klíčku se rozsvítila kontrolka žhavení po cca 15sec zhasla ale žhavilo to ještě 20sec. Byl nepřímý vstřik tak bylo potřeba aby to cáklo naftu na stále rozpálenou žhavičku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
momolm1



Založen: Dec 27, 2012
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: čt prosinec 27 2012, 14:47    Předmět: Citovat

Ale mne to zhavý stale az kym motor nevypne,ved mi to zhavilo az doftedy kym mi neodisli 3 žhaviče
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Michal22



Založen: Mar 28, 2012
Příspěvky: 7843
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt prosinec 27 2012, 14:58    Předmět: Citovat

Řídící jednotka žhavení si vyhodnocuje protékající proud do žhavičů. Možná má nějaký problém s tímto měřením a proto žhaví dál. Nedostala se do ní voda?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kvicala_r



Založen: Jan 19, 2005
Příspěvky: 3381
Bydliště: Haná / N.J.

PříspěvekZaslal: čt prosinec 27 2012, 15:00    Předmět: Citovat

momolm1 napsal(a):
Ale mne to zhavý stale az kym motor nevypne,ved mi to zhavilo az doftedy kym mi neodisli 3 žhaviče

zkoušel jsi se podívat na stav žhavícího relé? Mohlo by mít slepené kontakty...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32044
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt prosinec 27 2012, 15:01    Předmět: Citovat

Pak můžeš mít slepený relé, spínající žhavení.

Nevím jak je to u fifáka, ale jsou 2 základní typy - relé bez časovače, který je řízený z ŘJ (celou dobu žhavení určuje výstup z ŘJ) a starší relé s časovačem v jednom futrále, který se "ovládá samo" - dostane pouze zapínací impuls od klíčku ze zapalování a dobu žhavení časuje vnitřní zapojení...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
momolm1



Založen: Dec 27, 2012
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: čt prosinec 27 2012, 15:07    Předmět: Citovat

Praveže RELE zapina a vypina tak ako ma. Vsetko funguje.
Ale aj kontrolka na žhavenie mi potom po nastartovany motora pekne zhasne,ale potom mi odysli 3 zhavice,tak som potom meracim pristrojom zmeral napetie a zistil som ze to stale zhavi aj po nastartovani motora.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32044
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt prosinec 27 2012, 15:12    Předmět: Citovat

momolm1 napsal(a):
Praveže RELE zapina a vypina tak ako ma. Vsetko funguje.
...

A to že spíná jsi poznal jak? Jen poslechem cvaknutí, nebo sis to ověřil i měřákem na výstupním konektoru? Protože i když relé cvaká, kontakty můřou být slepený - protože cvaká kotva o jádro, samotný péro nesoucí překládací kontakt je ale pořád v jedný poloze - a kontakty jsou propojený...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
momolm1



Založen: Dec 27, 2012
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: čt prosinec 27 2012, 15:18    Předmět: Citovat

ked zapnem spinaciu skrinku žhaviče začnu normalne žhavit,potom normalne vypnu,ale po naštartovaní začnu zhavit dalej a uz potom ani nevypnu,aj ked motor beží

Rele som meral meracim pristrojom
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Michal22



Založen: Mar 28, 2012
Příspěvky: 7843
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt prosinec 27 2012, 15:46    Předmět: Citovat

Zkus si dát "-" pól měřáku přímo na "-" baterie a potom změř, kolik ti jde na žhaviče a taky přímo na relé žhavení. Podle toho popisu by to mohla být i nějaká uhnilá kostra.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DELONG



Založen: Apr 16, 2006
Příspěvky: 1378
Bydliště: SVK

PříspěvekZaslal: čt prosinec 27 2012, 16:43    Předmět: Citovat

Na niektorých autách svieti kontrolka žhavenia aj ak je vadný brzdový spínač. A čo tak to dať na diagnostiku? Možno ti dačo vykecá a budeš múdrejší Laughing .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kvicala_r



Založen: Jan 19, 2005
Příspěvky: 3381
Bydliště: Haná / N.J.

PříspěvekZaslal: čt prosinec 27 2012, 18:48    Předmět: Citovat

DELONG napsal(a):
Na niektorých autách svieti kontrolka žhavenia aj ak je vadný brzdový spínač.

Já sem viděl, že rožnutí kontrolky za jízdy znamenalo detekci právě vadného žhaviče. Matně vzpomínám, jestli to byl mercedes nebo opel.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frantajetel11



Založen: Nov 13, 2008
Příspěvky: 1922
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: čt prosinec 27 2012, 23:06    Předmět: Citovat

Kdybys měl špatnej žhavič, tak kontrolka žhavení bude po nastartování nějakou dobu blikat. Typuju nějakou botu v ŘJ žhavení. Ideální by bylo od někoho vyzkoušet funkční. Ta diagnostika, by taky něco napsat mohla Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
denis15



Založen: Jun 21, 2005
Příspěvky: 641
Bydliště: Opava

PříspěvekZaslal: pá prosinec 28 2012, 23:34    Předmět: Citovat

Kontrolka žhavení se spínačem brzd je tuším u VW,Škoda. Jinak ono to v zimě žhaví i po zhasnutí kontrolky, aby to nekouřilo jako komín. Zkus zjistit, jak dlouho to žhaví. Klidně to nějakou minutu může být, nikoli však furt Wink.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund