Koukal jsem na to, cetl jsem i navod k obsluze a musim rict, ze to hranici skoro z WM magazinem propagovanou nabijecku ALADIN, ktera je totalni bluf. Pochopil jsem, ze se uvnitř nabiji pres menic nejaky kodan na vyssi napeti a pak se natvrdo vybije do baterie (ktera to zivi). Nevim, jestli nejaka dlouha pauza vybijeni a pak prudky proudovy impuls, ktery na 100% nepokryje spotrebovanou energii , protoze menic ma nejaky ztraty -
(podobne funguje i ten ALADIN, akorat, ze se tady netvrdi, ze z jedne baterie se nabiji plne tri dalsi, ale ze to regeneruje baterii). No zkratka, nevim, jestli to ma nejakej vliv na stav baterie.
Vim, ze "setrny " nabijecky nabiji autobaterie pulsne, a v mezerach mezi pulzy se baterie kratce vybiji mensim proudem. Udajne to dokaze ozivit
castecne vadnou baterii.
Založen: Dec 03, 2004 Příspěvky: 441 Bydliště: Krnov
Zaslal: po leden 02 2006, 6:50 Předmět:
jo jo kdo viděl rozebranou baterku tak ví že když začne zarůstat tak je poni a nic uč to olovo nedostane spátky do těch elektrod tam kde bylo!
jedna věc je nešetrné zacházení a druhá pak vadná baterie !
proti nešetrnému zacházení je olovo jak-štak odolné ! akorát nesmí vyschnout ! pak je z pravidla pozdě kdy začne krystalizovat tak zpět to jde jen v tavící peci
Založen: Feb 22, 2005 Příspěvky: 1440 Bydliště: Kunratice u Prahy
Zaslal: po leden 02 2006, 17:02 Předmět: artaban
Artaban má pravdu, jenže zapomíná, že uvedená funkce je v chodu jen při běhu motoru, když je baterie nabíjena. Je skutečně možné, že se proces sulfatace zastaví nebo i zlepší.
Když nabíjení neběží (napětí <13 V), tak se ta věcička zřejmě vypne.
Jasin: - Pokud to bude tak osetreno, jak rikas, tak budiz, Ale mam jiste zkusenosti s touto firmou, takze nektere jejich nabizene produkty beru s rezervou.
Otazka je, jestli ty napetovy spicky, co to produkuje, aby to protlacilo tech avizovanych 80 az 100A neco prinejlepsim "nezblbnou" v palubni siti auta..
Jasin: - Pokud to bude tak osetreno, jak rikas, tak budiz, Ale mam jiste zkusenosti s touto firmou, takze nektere jejich nabizene produkty beru s rezervou.
Otazka je, jestli ty napetovy spicky, co to produkuje, aby to protlacilo tech avizovanych 80 az 100A neco prinejlepsim "nezblbnou" v palubni siti auta..
Jj, taky bych to raději neriskoval Jinak mám už mnoho let udělanou nabíječku pulsní (jak bylo už zde uvedeno) Jednocestné usměrnění a v druhé půlvlně se to přes odpor opět vybíjí...... Zkušenosti po cca 10 letech -možná dýl. Baterie AFA 44Ah mi v š125L vydržela skoro 7 let, (zhruba 2x zarok vybití s okamžitým nabitím touto nabíječkou, druhá podle mne jezdí dodnes (auto jsem prodal baterka byla kousek po záruce) a teď to nemám důvod používat. Baterka se stačí dobít.
Otázkou je jestli to mělo /má nějaký efekt, a při cenách baterií nových to experimentování nemá cenu.
Zaslal: po leden 02 2006, 20:37 Předmět: Re: Aktivátor (regenerátor) olověných baterií 12 V
Tak tuto blbůstku si koupil můj kamarad do Škodovky stím ,že bude mít v zimě lepší startování a podobné blbiny co tam výrobce uvádí.Bliká to hezky,ale to je to jediný co to snad umí.Za dva dni stání už Škodovku nenatočil.Kdyby to mělo mít takové účinky na akumulátor,tak proč už tento převratný vynález nemontují výrobci do aut. Kdo zná problematiku olověných akumulátoru,tak se tomu musí zasmát.Plně souhlasím,že je lepší ty peníze vyhodit oknem a udělat aspoň někomu radost.Kamarád si ale nedá říct a baterku nabíjí a nabíjí a čeká kdy se mu baterka zregerenuje a bude zase jako nová.Jsem zvědavej jak dlouho to vydrží.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.